U moru horor igara, Man of Medan se ističe prvenstveno svojom pomorskom premisom. Naime, priča igre prati grupu mladih ronilaca koji se odluče istražiti prethodno neotkrivene olupine iz Drugog svjetskog rata, da bi se, nedugo potom, našli na jezivom napuštenom brodu usred okeana, odakle ćete ih vi pokušati izvući sa glavom na ramenu kako znate i umijete.

Kao i Until Dawn, Man of Medan će vas svako malo prebacivati iz kože jednog u kožu drugog lika, tako da ćete do kraja svoje pomorske avanture više puta upravljati sa svakim pojedinačnim članom družine. Pri tome, njihove sudbine će ovisiti od vaših odluka, ali i akcija, koje uključuju kako quick-time sekvence borbe ili sakrivanja od opasnosti, tako i istraživanje svijeta oko vas, što pak neće uvijek biti lako - mi smo se u nekoliko navrata znali toliko prepasti da smo odbijali istraživati određene lokacije samo kako bi se što prije izvukli iz situacije u kojoj smo se našli.

Naravno, igra će se prilagođavati svakoj vašoj odluci i neće vam dati priliku da se vratite na prethodni checkpoint - čak ni kada vam neki od likova zaginu - tako da je možete završiti sa svim likovima na životu, sa svima mrtvim, ili sa bilo kojom živ-mrtav kombinacijom između navedenih krajnosti. Uzimajući to u obzir, šanse da ćete Man of Medan poželjeti odigrati više puta su ogromne, čemu dodatno doprinose kvaliteta same igre i njena vrhunska atmosfera, koja nas je redovno uspijevala držati napetim, prije nego bi nam dala momenat predaha praćen kakvom kvalitetnom jump-scare scenom.

Ako bi igri trebali naći manu, prva stvar koja bi nam pala na pamet su krute, skoro-pa-tenkovske kontrole, zbog kojih je likovima nekada teže upravljati nego bismo to željeli. Ali, kako je ovdje ipak riječ o horor igri, spore likove i krute kontrole treba posmatrati tek kao dizajnerske odluke sa kojima Supermassive Games želi dodatno podići napetost - što im je, u našem slučaju, redovno polazilo za rukom.

Stoga, ukoliko ste raspoloženi za kvalitetan horor u kojem možete uživati sami, ali i u društvu, ne tražite dalje od Man of Medana - barem dok ne dobijemo novi dio Dark Pictures antologije.

1/1

Žanr: horor