Na prvi pogled, Days Gone bi vam se mogao učiniti kao samo još jedna u nizu modernih open world igara. A kako i ne bi sa neizostavnim elementima craftinga, gomilom skillova koje možete otključati za svog lika i mogućnošću da se protivnicima prišunjate ili da im pristupite direktno i sa arsenalom kojeg se ne bi postidio ni sam Rambo.

No, za razliku od jednog Far Crya ili recimo Ghost Recon Wildlandsa, novi naslov studija Bend donosi dvije stvari koje do sada nismo često viđali u drugim igrama - priču fokusiranu na bajkersku subkulturu i horde sa stotinama zombija, koje će vas neumorno proganjati kroz njen sumorni svijet.

I dok su situacije u kojima se morate suočiti sa navedenim hordama u predivno renderisanom virtuelnom Oregonu ubjedljivo najbolji elementi igre, još su i bolje scene u kojima će vam naizgled savršeni planovi propasti jer su iz obližnje pećine izjurile na desetine, ako ne i stotine zombija - od kojih ćete bježati glavom bez obzira, jer municije i molotovljevih koktela nećete imati ni približno dovoljno kako bi im se mogli adekvatno suprotstaviti.

Međutim, Days Gone iz nekog razloga ne želi izvlačiti svoj as iz rukava onoliko često koliko bismo mi to željeli, pa ćete tako prve dvije trećine igre protraćiti na neinspirativne misije i borbe sa ljudskim protivnicima i manje grupe zombija (i ponekog zombi medvjeda), da bi se tek u posljednjoj trećini počeli boriti sa spektakularnim hordama.

Istini za volju, napucavanje i šunjanje su mehanički sasvim solidni, tako da nam ni regularne misije nisu bile mrske za igrati - bar ne prije nego smo shvatili koliko se igra odužila. I što je najgore od svega, ukupnom dojmu ne pomažu ni osrednja priča i likovi, koji su ili iritantni bajkeri, ili još iritantniji američki ljubitelji teorija zavjere i famoznog drugog amandmana.

Naravno, nije isključeno da će igrači zainteresovani za bajkersku subkulturu u igri uživati više od nas, pogotovo jer će veći dio avanture provesti motoru pristojnog voznog modela, koji uz to mogu i unapređivati. Ali, čak će i oni primjetiti poneku čudnu dizajnersku odluku (u nekim misijama ćete imati neograničeno goriva, a neke nećete moći ni početi prije nego napunite rezervoar svog vjernog choppera), a ne sumnjamo da će zapaziti i to koliko Days Gone nije ispoliran - mi smo više puta nailazili na kojekakve bugove zbog kojih smo se morali učitavati prethodni checkpoint, a redovno su nas nervirala i učitavanja prije i poslije svake cut-scene, kojih u igri ima na bacanje.

Zbog svega toga, Days Gone ostavlja dojam igre koja je mogla i trebala biti upola kraća i znatno više fokusirana na svoje unikatne elemente, umjesto što se odužila i pretvorila u naslov koji možemo preporučiti samo strastvenim ljubiteljima motora i igračima kojima nije muka od modernih open world igara.

1/1

Žanr: open world akciona avantura
Razvojni tim: SIE Bend Studio