Kreatorima Just Cause serijala moramo skinuti kapu - nakon što nas je Just Cause 3 razočarao sa očajnim performansama i aktivnostima koje su se znale učitavati i po nekoliko minuta, sjeli su i isprogramirali nastavak koji oduševljava sa svojim glatkim framerateom i brzim učitavanjima.

No, ispostavilo se kako su stabilne performanse sve, samo ne jeftine.

***

Naime, Just Cause 4 - čak i na PS4 Pro konzoli - izgleda loše. I sasvim je nebitno da li vam smetaju konstantni pop-in, nepostojeći anti-aliasing, mutne teksture ili generalno grozni post-processing efekti - u novoj igri razvojnog tima Avalanche Studios će svako pronaći neki vizuelni grijeh za sebe.

Ali, ako serijal volite zbog haosa i eksplozija, a ne zbog vizuala, možete odahnuti - srž igre je ostala identična kao i prije. Drugim riječima - i dalje ćete letjeti iznad ogromne mape koristeći wingsuit, padobran i grappling hook, usput sijući haos po protivničkim postrojenjima kako bi oslobodili nova područja i otključali nove misije.

Naravno, haos ćete i ovaj put izazivati uništavanjem svega što je obojeno u crveno, bile to cisterne, radio-tornjevi ili ogromni rezervoari za gorivo, kojima obiluju više-manje sve lokacije u igri.

I tu dolazimo do noviteta - prije svega, grappling hook je sada moguće unaprijediti sa nekoliko dodataka, koji vam omogućavaju da za razne objekte u igri zakačite npr. balone, sa kojima ih zatim možete podići, ili recimo boostere, sa kojima ih možete pokrenuti u željenom smjeru.

Osim toga, Just Cause 4 donosi i nekoliko vidova ekstremnih vremenskih uvjeta - uključujući snježne i pješčane oluje, ali i spektakularni tornado - praćenih sa šačicom zanimljivih misija. Tokom dotičnih ćete se npr. istovremeno uništavati protivničku bazu dok pokušavate izbjeći udare groma, dok se ostatak misija svodi na standardno - i neinspirativno - uništavanje svega i svačega. A da i ne spominjemo eskort misije u kojima ćete braniti NPC-ove od talasa i talasa protivnika…

Srećom, napucavanje nudi nešto bolji feedback nego u Just Causeu 3, tako da će vas borba nervirati manje nego prije. A zahvaljujući unaprijeđenom grappling hooku, sada ćete imati još više slobode prilikom eksperimentisanja sa zakonima fizike i pronalaska novih načina kako da natjerate stvari da eksplodiraju - što nama nije bilo posebno interesantno, ali bi fanovima serijala moglo biti sasvim dovoljno da i u novom nastavku uživaju koliko i u njegovim prethodnicima.

Official Site

1/1

 

SPECIFIKACIJE:
Žanr: making things go boom
Razvojni tim: Avalanche Studios
Izdavač: Square Enix
Platforme: PC, PS4 (testirano), Xbox One