Iako nam je septembar donio gomilu igara, jedna od njih se bez puno muke izdigla iznad drugih, što joj - kad malo bolje razmislimo - i nije bilo teško, obzirom da govorimo o Spider-Manu, koji ionako većinu vremena provodi negdje između nebodera iznad nas.

***

U najnovijoj igri ekipe iz Insomniac Gamesa je i više nego lako uživati - dovoljno je da se sa Spider-Manom bacite sa najbližeg nebodera i, njišući se sa jednog kraja Manhattana na drugi, jednostavno upijate njenu fantastičnu atmosferu.

U jednoj sekundi ćete tako čuti samo zujanje zraka u ušima dok se strmoglavljujete ka tlu, da bi sekundu kasnije slušali šuškanje krošnje drveta kroz koju ste projurili, prije nego u prolazu čujete buku gradskog saobraćaja praćenu uzvicima oduševljenih prolaznika koji su upravo zapazili Spider-Mana. A onda ćete se ponovo naći nekoliko desetaka metara u zraku, jureći ka idućoj misiji sa najvećim osmijehom na licu.

I pri tome će vam biti sasvim nebitno što su struktura igre i sporedne aktivnosti razbacane po njenoj mapi viđene već bezbroj puta. A i zašto bi vam bilo bitno kada su glavne misije odlične, a osjećaj prilikom njihanja po New Yorku vrhunski. Tome dodajte još i podjednako kvalitetan sistem borbe, koji na prvi pogled podsjeća na Batmanove Arkham avanture, ali koji ubrzo postaje dovoljno unikatan i zabavan za savladati, da ćete rado ulijetati u sukobe sa svim mogućim negativcima na koje naiđete na ulicama i krovovima Velike Jabuke.

A osim što briljira u borbi i samom činu kretanja sa glavnim likom, igra iznenađuje i kvalitetom priče. Naravno, vrhunska gluma i produkcija su bili očekivani, baš kao i neki negativci i preokreti koje smo vidjeli još u prvim trailerima za igru - ali, jednom kada je propisno zaigrate, shvatićete koliko vam je zapravo stalo do njenih likova i njihovih međusobnih odnosa. I to ne samo jer su Peter Parker i društvo uvjerljivo ljudski, već i zbog toga što igra na odličan način isprepliće humor i opuštenu atmosferu sa dramom i ozbiljnim situacijama u kojima će se likovi redovno zaticati.

Zbog svega toga, Spider-Mana možemo bez puno razmišljanja preporučiti kao obavezno štivo - kako ljubiteljima njegovog lika i djela, tako i onima koji će to tek postati.

Offical Site

1/1