Ako postoji jedan razvojni tim kojem nimalo ne zavidimo, onda je to svakako Bungie. A i kako bi im zavidjeli, kada je Destiny 2 u našim očima ispravio sve grijehe svog prethodnika, dok se u očima hard-core fanova polako pretvarao u sve veće i veće razočaranje. I ne, još uvijek nam nije jasno zašto su ljudi toliko uživali u dosadnom grindu kojem su bili podvrgnuti u prvoj igri, a još nam je manje jasno zašto su isti htjeli vidjeti i u novom nastavku.

Zbog svega toga, nakon nekog vremena smo jednostavno digli ruke od pokušaja da uopšte upratimo šta se dešava sa igrom, tako da smo se, kao neko ko Destiny 2 voli igrati povremeno, a ne 24/7, izgubili u moru promjena koje je Bungie uveo u svoj FPS sa njegovom 2.0 verzijom i novom Forsaken ekspanzijom.

***

Naravno, konkretne novitete koje ekspanzija donosi - poput novih oružja, setova armora i multiplayer mapa - ne treba posebno predstavljati, iako se ovdje moramo osvrnuti na nekoliko konkretnih noviteta i promjena koje su nam upale u oči.

Prije svega, Destiny 2 sada ima potpuno novi sistem podjele oružja u kategorije, koji nam nije nimalo jasan, iako smo recimo primjetili kako snajpere sada možemo koristiti kao sekundarno, a ne samo kao specijalno oružje. Osim toga, vrijedi istaći i uvođenje luka i strijele kao potpuno novog tipa oružja, koji bi vam ubrzo mogao postati i najdraži tip zahvaljujući zaista vrhunskom osjećaju prilikom korištenja.

Sa druge strane, priča prati vaše pokušaje da osvetite jedinog interesantnog lika u serijalu - dobrog starog Cayde 6-a, kojeg glavni negativac ubije na samom početku ekspanzije - i na momente bi vas mogla iznervirati sa svojim zahtjevima da obavljate kojekakve sporedne aktivnosti na neoznačenim dijelovima mape kako bi otključali nove story misije (ako ništa, same misije su sasvim solidne za jednu Destiny ekspanziju).

1/1

Za razliku od story moda, novi multiplayer mod Gambit oduševljava kako god ga okrenete. Naime, u pitanju je kombinacija PvE i PvP multiplayera, u kojoj dva tima od po četiri igrača trebaju eliminisati gomilu vanzemaljaca i glavnog bossa, usput skupljajući svojevrsne energetske “čestice”. A ukoliko skupljene čestice uspijete odnijeti do “banke” svog tima prije nego zaginete (obzirom da ćete ih izgubiti prilikom pogibije), na protivnički tim ćete poslati dodatne vanzemaljce. I, kao šlag na tortu, jedan član vašeg tima može kroz poseban portal preći na protivničku mapu kako bi ih pokušao eliminisati i na taj način dodatno usporiti.

Sve to vam otvara prilike za razne taktike i konstantno ćete morati razmišljati o tome kada napasti protivnike, kada rizikovati prikupljene čestice u nadi da ćete ih skupiti još par kako bi na pritivnike poslali još jače vanzemaljce, a kada se recimo fokusirati na protivnika koji je uletio na vašu mapu, umjesto da glavnom bossu pokušate skinuti posljednjih nekoliko procenata healtha.

Eh sad, ukoliko se pitate gdje navedeni noviteti ostavljaju Destiny 2, možemo vam odgovoriti samo iz perspektive nekoga kome je originalna verzija igre bila dovoljno dobra, odnosno nekoga ko Destiny 2 voli povremeno zaigrati kako bi uživali u onome što nudi, bez da poludimo od konstantnog ponavljanja repetitivnih aktivnosti. A iz te perspektive, Forsaken je sasvim solidan i rado ćemo mu se vratiti kada odigramo Spider-Mana... iako će nam trebati još malo vremena kako bi dešifrirali sve one promjene koje su hard-core fanovi mjesecima zahtijevali.

Official Site

SPECIFIKACIJE:
Žanr: FPS
Razvojni tim: Bungie
Izdavač: Activision
Platforme: PS4 (testirano), PC, Xbox One