South Park: The Fractured But Whole ima jednostavnu premisu - Cartman i ekipa su odlučili da se prestanu igrati čarobnjaka i vilenjaka (vidjeti: Stick of Truth), te da se prilagode modernim vremenima igrajući se super heroja. Štaviše, za razliku od DC-a su čak propisno razradili plan kako da izgrade kompletnu franšizu i pri tome se - naravno - obogate.

No, čak i prije nego izađu na ulicu kako bi se potukli sa negativcima predvođenim Buttersom, Cartmanova superherojska družina će se raspasti, a na leđa vašeg lika - inače novog klinca u društvu - će pasti zadatak da franšizu vrati na noge i usput otkrije zavjeru koja bi mogla uzdrmati cijeli grad.

I budite bez brige - kompletna igra je i dalje prožeta klasičnim South Park humorom, što će reći da će svaka dobra šala biti praćena nekom totalno glupom. U jednom trenutku ćete se tako smijati načinu na koji je igra u svoju priču i gameplay mehanike inkorporirala izlizane superherojske klišeje, da bi se nekoliko minuta kasnije pitali zašto su neke South Park šale ikada ikome bile smiješne.

Sagledani u kompletu, priča i humor su zabavni koliko i prosječna epizoda serije - imaju svojih momenata, neočekivanih preokreta i dijelova u kojima na zanimljive načine kritikuju današnje društvo, ali isto tako i dijelova u kojima nisu provokativni ni pametni koliko misle da jesu. A da i ne spominjemo koliko vole pretjerivati sa toaletnim humorom...

1/1

Sa druge strane, borba u igri je za svaku pohvalu i nudi vam znatno veću taktičku slobodu nego Stick of Truth.

Za početak, odvija se na svojevrsnoj šahovskoj ploči, na kojoj će pozicioniranje igrati bitnu ulogu - jedan napad ćete tako moći izvoditi samo u liniji ispred sebe, drugi dijagonalno, a treći u svim poljima koja okružuju polje u kojem se vaš lik trenutno nalazi.

Tome dodajte i napade koji će protivnike odgurati sa njihovog polja ili ih privući vama, kao i gomilu maštovitih skillova koje ćete imati na raspolaganju - i dobićete borbeni sistem koji je zanimljiv, zabavan i koji nama nije dosadio skoro do samog kraja igre (čitaj: tek smo nakon 20 i kusur sati poželjeli preskočiti par borbi kako bi što prije priču priveli kraju).

A osim što je mehanički zanimljiva, borba bi vas često mogla i nasmijati - nama su tako najdraži bili upravo momenti u kojima se susreću South Park humor i borba, poput recimo trenutka kada dvije “zaraćene” skupine djece moraju pauzirati borbu na ulici kako bi istom prošao automobil, ili npr. ultimativni napad jednog od igrivih likova, koji na vašu lokaciju priziva rulju Pokemon Go… pardon, Chinpokomon Go igrača koja će doslovno pregaziti vaše protivnike.

Usput, iako je tehnički u pitanju RPG, Fractured But Whole će vas svojom strukturom više podsjetiti na kakvu metroidvaniu, jer ni u glavnim ni u sporednim questovima nećete imati mogućnost bilo kakvog izbora, dok će se istraživanje svijeta svoditi na regrutovanje novih članova družine (bez brige, nikoga nećete fuliti, jer ćete ih sve otključati u toku priče), koji će vam svojim specijalnim vještinama otvarati nove lokacije u gradu.

I to je više-manje novi South Park - red dobrih šala, praćen redom loših šala i upakovan u jednostavan, ali solidan RPG namijenjen fanovima serije koji od nje nisu digli ruke tokom posljednjih nekoliko sezona.

odličan novi sistem borbe, način na koji se humor provlači kroz borbu, nekoliko dobrih šala;

previše toaletnog humora, nekoliko loših šala;

Žanr: RPG