Ako ste, kao i mi, ostali razočarani pričom koju je ispričao originalni Destiny, imamo dobre vijesti za vas - Destiny 2 nudi pošteno ispričanu priču i propisne likove o kakvima smo u originalu mogli samo sanjati. Tokom cijelog story moda će vam tako biti jasno gdje ste, zašto ste tu i ko vam u tom trenutku pravi društvo. Štaviše, moglo bi vam se desiti da se uhvatite kako razmišljate o tome kako vam je, barem na trenutak, stalo do određenih likova i njihove sudbine, uprkos tome što sama priča nije ništa spektakularno.

I nije samo narativni segment igre taj koji je svjetlosnim godinama bolji od svog pandana iz originala - Destiny 2 donosi i poboljšan sistem progresije, zanimljivije glavne i sporedne misije, znatno bolje i interesantnije lokacije, kao i osjetno darežljiviji loot sistem.

No, koliko god Destiny 2 bio bolji od originala, srž igre je i dalje ista - u pitanju je križanac MMORPG-a i FPS-a, u kojem ćete lutati sci-fi svijetom, usput napucavajući raznorazne protivnike i skupljajući nova oružja i armor za svog lika… prije nego krenete ponavljati već obavljene aktivnosti, u nadi kako ćete ovaj put dobiti oružje ili armor za nijansu bolje od onog trenutno opremljenog.

Jednom kada se pomirite se tom činjenicom, shvatićete koliko je zapravo lako uživati u čarima igre - bilo da govorimo o njenoj vrhunskoj shooting mehanici, ili recimo oku i uhu ugodnoj SF estetici.

Ubrzo potom, počet ćete primjećivati i razne novitete koji će obradovati kako fanove originala, tako i igrače koje je isti razočarao. Uzmite na primjer strukturu igre - više se nećete morati teleportovati na svoj svemirski brod između različitih aktivnosti (što je u originalu bilo praćeno i napornim učitavanjem), već ćete u svakom trenutku moći otvoriti mapu Sunčevog sistema i odabrati gdje želite ići - a u glavnim zonama ćete, na nekoliko lokacija, na raspolaganju imati čak i fast-travel opciju!

Podjednako dobrodošao novitet je i osvježeni sistem otključavanja novih skillova - za razliku od originala, u kojem smo morali koristiti sve moguće podklase i njihove skillove kako bi uopšte dobili priliku otključati nove, Destiny 2 nudi znatno elegantnije rješenje. Naime, tokom igre ćete skupljati upgrade poene, koje ćete trošiti kako bi otključali skillove koje želite, bez da se prije toga morate patiti sa skillovima koji vam se ne sviđaju ili onima koji ne odgovaraju vašem stilu igre.

Osim toga, Bungie je unaprijedio i sistem levelovanja likova, tako da ćete sada puno lakše shvatiti šta trebate uraditi kako bi se pripremili za end-game aktivnosti. U biti, nakon što dostignete maksimalni 20. nivo, nastavićete povećavati svoji Power Level, tj. prosječnu vrijednost vašeg oružja i armora - što ćete pak postići obavljanjem posebnih sedmičnih zadataka i izazova (uredno izlistanih u Milestones meniju), odnosno mijenjanjem posebnih tokena (zarađenih obavljanjem raznih PVE i PVP aktivnosti) za novi loot.

1/1

Svi ti sistemi i mehanike predstavljaju odličnu podlogu za bogatu ponudu aktivnosti koje možete igrati sami, ili u društvu. Na svakoj od četiri trenutno dostupne lokacije ćete tako pronaći po nekoliko glavnih, kao i omanju gomilu sporednih misija i Lost Sector pećina, unutar kojih se kriju nešto jači protivnici, ali i nešto bolji loot. Pored toga, Destiny 2 nudi i prilično česte i zabavne Public Events događaje, koji na određenim mjestima na mapi spawnaju posebne (mini)bossove, a tu su i standardne Destiny patrole, iliti jednostavni MMO-liki zadaci tipa “ubij tog-i-tog protivnika” ili “prikupi 10 komada te-i-te gluposti sa tijela ubijenih protivnika tog-i-tog tipa”.

Naravno, kasnije ćete otključati i posebne kooperativne misije za tri igrača (u Destiny univerzumu poznatije kao strikeove), koje običnu traju između 20 i 30 minuta, te vas zasipaju sa gomilom protivnika i solidnim izazovima prije nego kulminiraju velikom boss borbom, kao i raid, koji ćete igrati više sati i to u timu sa još pet drugih igrača.

I dok raid nismo imali priliku zaigrati, moramo pohvaliti Bungie na uvođenju Guided Games opcije, koja iskusnim timovima igrača omogućava da u raid sa sobom povedu i pojedinačne novajlije, koji iz nekog razloga ne mogu okupiti vlastiti tim.

Na kraju, tu je i Crucible, odnosno PVP multiplayer sa nekoliko različitih modova, u kojima će se ovaj put umjesto timova od šest, sukobiti timovi od četiri igrača… i to je više-manje sve što vam sada možemo reći o kompetitivnom multiplayeru, obzirom da mu nismo stigli posvetiti onoliko vremena koliko bi željeli. No, ono što već sada možemo reći je da ćete upravo u PVP modovima najviše cijeniti promjenu u sistemu opremanja oružja - naime, sačmarice i snajperi su sada prebačeni u Power Weapon kategoriju, što ih čini znatno rjeđom i, kada se nađete na njihovoj pogrešnoj strani, znatno manje iritantnom pojavom. Sa druge strane, regularna oružja poput pištolja i automatskih pušaka će vam uglavnom dati sasvim dovoljno vremena da na najbolji mogući način reagujete na protivničku paljbu, što akciju čini nešto taktičnijom i znatno zabavnijom.

Iako tek trebamo zaigrati svoj prvi Destiny raid, te se propisno posvetiti igrinom osvježenom PVP multiplayeru i novim strikeovima, Destiny 2 već sada možemo srdačno preporučiti kako ljudima koji su uživali u originalu, tako i onima koje je isti razočarao sa svim svojim manama, obzirom da su iste, u većini slučajeva, sada stvar prošlosti.

Stoga, ako imate društvo sa kojim bi voljeli zaigrati i više nego solidan FPS, u kojem ćete konstantno biti u potrazi za novom i boljom opremom za svoje likove, dok istovremeno pričate o svemu i svačemu, Destiny 2 je igra za vas.

A čak i ako ga planirate igrati sami, novi Destiny bi vam, sa svojom bogatom ponudom raznolikih aktivnosti, mogao pružiti nekoliko sedmica neobavezujuće i opuštajuće zabave.

propisna priča i likovi, poboljšan sistem progresije, bogata ponuda zabavnih PVE i PVP aktivnosti, solidan art-dizajn i još bolji soundtrack;

ako vas je nervirao MMO grind iz originala, ni Destiny 2 vam neće biti puno draži - iako je bolji od svog prethodnika u svakom drugom pogledu;