Uncharted je od svojih samih početaka bio igrivo oličenje dobrih ljetnih filmskih blockbustera - a kako i ne bi, kada nas je redovno upoznavao sa šarmantnim herojima i vodio na predivne lokacije diljem svijeta, gdje smo tražili izgubljena blaga drevnih civilizacija i usput uživali u adrenalinom nabijenoj akciji.

A sada, godinu dana nakon odličnog A Thief’s Enda, stiže nam The Lost Legacy, naslov koji je život započeo kao singleplayer DLC za Uncharted 4, da bi u međuvremenu prerastao u punokrvnu Uncharted avanturu. No, umjesto Drakea, glavna zvijezda igre je ovaj put Chloe Frazer, njegova prijateljica iz kriminalnog podzemlja koju smo upoznali u Unchartedu 2 i kojoj će se pridružiti Nadine Ross, vođa plaćenika i jedan od glavnih negativaca iz Uncharteda 4.

Neke od akcionih sekvenci iz igre su nadmašile najbombastičnije momente iz Uncharteda 4 - a usudili bi se reći čak i one iz Uncharteda 2

Njih dvije će pak tokom igre proputovati Indiju u potrazi za artifaktima starog Hoysala carstva, koje istovremeno traži i - kao što ste mogli i pretpostaviti - manijakalni wannabe diktator i vođa pobunjenika koji u Indiji želi izazvati građanski rat.

Sa tom premisom, The Lost Legacy iza sebe ostavlja jedan od do sada neizostavnih elemenata serijala - više nećete putovati po cijelom svijetu, jureći sa jednog kontinenta na drugi, već ćete avanturu početi i završiti u Indiji, što igru na izvjestan način čini nešto koherentnijom cjelinom.

I što je najbolje od svega, Naughty Dog je ovaj put uspio poboljšati i tempo kojim će se akcione sekvence nadovezivati na tihe momente istraživanja, što će posebno cijeniti igrači kojima se nije svidio sporiji i akcijom nešto siromašniji tempo Uncharteda 4. Da se razumijemo, igra i dalje ima dosta mirnijih segmenata tokom kojih ćete lutati indijskom divljinom i istraživati drevne hramove krcate statuama hinduističkih božanstava - samo što će vam akcione sekvence, kada već počnu, dati priliku da sebi date oduška i uživate u napetom šunjanju i bombastičnim vatrenim obračunima sa protivnicima.

1/1

Odličnom tempu igre također doprinosi i njeno, u odnosu na Uncharted 4, nešto kraće trajanje od nekih osam do deset sati, tokom kojih ćete, u tipičnom Naughty Dog maniru, bolje upoznati obje heroine, čiji međusobni odnos je prikazan na očekivano uvjerljiv i ljudski način. Štaviše, Chloe i Nadine će, osim svojim komentarima i prepucavanjem, kompletnu avanturu učiniti još i uvjerljivijom na jedan izuzetno jednostavan, ali simpatičan način - naime, Chloe na nekoliko lokacija u igri može izvaditi svoj smartphone i uslikati obližnji pejzaž, čime vam igra daje do znanja da isti ne oduzimaju dah samo vama, već i vašim likovima.

Iako je u pitanju standalone naslov, The Lost Legacy pored epske singleplayer kampanje donosi i kompletan Uncharted 4 multiplayer, uključujući i naknadno dodani Survival mod

A kada već spominjemo pejzaže, Naughty Dogu moramo odati priznanje na vrhunskom art dizajnu i fantastičnim lokacijama koje ćete posjetiti tokom svoje nove Uncharted avanture - svaki novi hram, vodopad ili šuma na koju ćete naići su nekim čudom čak i ljepši od ionako predivnog hrama, vodopada ili šume koju ste vidjeli prije nekoliko minuta, dok sve one statue hinduističkih božanstava, zajedno sa pratećim legendama o kojima će raspravljati Chloe i Nadine, igru čine zanimljivijom od Uncharteda 4 i njegove priče o davno izgubljenoj gusarskoj utopiji.

Bilo kako bilo, red bi bio da recenziju privedemo kraju, te da priznamo kako smo od novog Uncharteda očekivali solidnu avanturu, ali ne i puno više od toga. No, čim smo ga zaigrali, postalo je očigledno kako je The Lost Legacy uspio zanimljivu priču, simpatične likove i vrhunski tempiranu akciju ispresijecanu momentima predaha iskombinovati još i bolje od svog prethodnika, čime nas je ne samo podsjetio na to koliko volimo Uncharted, već iznenadio i oduševio kao malo koja druga igra ove godine. A to u 2017. puno govori.

odlična akcija, opuštajući momenti predaha, zanimljiva priča, predivne lokacije, art-dizajn, atmosfera, humor;

pojedinačni gameplay sistemi (napucavanje, penjanje, zagonetke) su i dalje prihvatljivi do solidni, ali koga briga kada su iskombinovani u ovako odličnu cjelinu?;

Razvojni tim: Naughty Dog