Iako je imao svojih vrlina, originalni Destiny nam dugo vremena nije bio nešto posebno drag. Priča je bila loša, a način na koji ju je Bungie ispričao još i gori. Ništa bolja nije bila ni struktura igre, koja je od igrača konstantno zahtijevala da gledaju u loading ekrane između skoro svake moguće aktivnosti - što je pak bila posljedica lansiranja igre na staroj generaciji konzola uporedo sa njenim izlaskom na PlayStationu 4 i Xboxu One. A da i ne spominjemo nezanimljiv story mod, neinspirativne bossove i dosadnjikave MMO-like questove koje je konstantno trebalo ponavljati ukoliko ste željeli novu i bolju opremu za svoje likove…

…a onda je na scenu stigao The Taken King - ekspanzija koja je igru povela u novom i boljem smjeru, zbog čega smo raširenih ruku dočekali vijest kako će tim koji je bio zadužen za nju preuzeti glavnu riječ na razvoju Destinyja 2.

No, dok ne zaigramo finalnu verziju igre, osvrnućemo se na ono što smo imali priliku isprobati u beti, sa kojom je Bungie isporučio uvodnu misiju iz story moda, jedan kooperativni strike i dvije multiplayer mape na kojima je moguće isprobati dva različita PVP moda.

Pa, krenimo redom.

U jednu ruku, uvodna story misija nije ni po čemu revolucionarna kada je posmatrate u okvirima žanra - u potpunosti je linearna i vodi vas od jednog do drugog vatrenog obračuna sa ne baš raznolikom postavom protivnika, bez da akciju začini sa recimo platformerskim elementima, u kakvim smo uživali u The Taken Kingu, ili npr. sa skoro-pa-horor sekcijom u mrklom mraku, na kakvu smo naišli u prvoj misiji u originalu.

Ali, sa druge strane, moramo priznati kako je sama misija bila zabavna za odigrati - i to ne samo zbog kvalitete napucavanja (što je bilo i za očekivati, obzirom da je shooting mehanika bila vrhunska i u originalu), već i zbog zanimljive lokacije na kojoj se odvija, te vrhunske grafike u koju je akcija ovaj put upakovana. Tome dodajte još i činjenicu da je, za razliku od misija iz originala, znatno bogatija pričom i likovima koji će vam praviti društvo, često komunicirajući sa vama i drugim likovima putem radio veze - i dobićete naznake obećavajućeg story moda.

1/1

Za razliku od uvodne misije, strike koji je dostupan u beti je znatno zanimljiviji i kompleksniji. Biće tu tako standardnog napucavanja, platforminga, novih tipova protivnika i izbjegavanja ogromnih planetarnih bušilica, da bi sve kulminiralo boss borbom koja će se odvijati u nekoliko faza, od kojih je svaka drugačija - ali i podjednako zabavna kao i prethodna.

Na kraju, tu su i dva PVP moda, u kojima će se boriti timovi od po četiri igrača - standardni Control mod je sada još i zabavniji nego prije, jer vas odmah baca u akciju (početne kontrolne tačke su automatski dodijeljene sukobljenim timovima), dok ćete u Countdown modu pokušati uništiti, odnosno odbraniti par lokacija (s tim da je napetost ovdje još i veća jer se ne možete automatski respawnati - jedini način da se vratite u akciju je da vas oživi neko od suigrača, a rundu ćete izgubiti kada svi zaginu, ili kada protivnici obave svoj zadatak).

I tu se vraćamo na ono što smo rekli na samom početku - ako je suditi po beti i obećanjima koja nam stižu iz Bungiea i Activisiona, pred nama je igra koja bi originalni Destiny mogla nadmašiti u svakom pogledu. Stoga ćemo biti optimistični i nadati se najboljem, a u septembru vam javiti i da li je taj optimizam bio opravdan.

https://www.destinythegame.com/

SPECIFIKACIJE:
Žanr: online FPS
Razvojni tim: Bungie
Izdavač: Activision
Platforme: PlayStation 4 (testirano), Xbox One, PC
Datum izlaska: 6. septembar 2017. (PS4, Xbox One), 24. oktobar 2017. (PC)