I dok se Dirt Rally sa svojim fokusom na simulaciju pokazao kao prevelik zalogaj za mnoge, Dirt 4 bi mogao biti interesantniji i pristupačniji znatno širem krugu igrača. Naime, kada ga prvi put pokrenete, novi Dirt će vam ponuditi izbor između dva vozna modela - jednog namijenjenog casual igračima i ljubiteljima arkada i drugog prilagođenog ljubiteljima simulacija.

A nakon što odaberete vozni model koji vam više odgovara - i nakon što ga dodatno prilagodite svojim vještinama aktiviranjem različitih asistencija prilikom kočenja ili stabilizacije automobila - dočekaće vas bogat izbor igrivih modova.

Unutar singleplayer kampanje ćete tako voziti klasični, ali i historijski reli sa automobilima iz zloglasne Group B kategorije, te Rallycross i Land Rush utrke u kojima se na kružnim stazama istovremeno utrkuje više automobila, džipova ili bagija. Također, tu je i nekoliko klasičnih multiplayer modova, kao i dva specijalna tipa izazova koji će vas podsjetiti na Dirt 3 i njegovo zabavno uništavanje barijera razbacanih po stazi.

A ukoliko vam ni to nije dovoljno, Dirt 4 donosi i dnevne, sedmične i mjesečne izazove koje je u serijal uveo Dirt Rally, te mod u kojem možete kreirati vlastiti reli šampionat sa proceduralno generisanim stazama, što vam garantuje sate i sate zabave na dionicama koje niko prije vas nikada nije vozio.

1/1

No, koliko god ponuda modova bila bogata i interesantna, Dirt 4 bi vas još više mogao impresionirati sa nekim drugim detaljima, poput npr. činjenice da ćete tokom igre upravljati vlastitim timom, što će podrazumijevati unajmljivanje novih automehaničara i PR-ovaca, od čijih vještina će ovisiti brzina popravke automobila između različitih dionica utrke, odnosno lista sponzora sa kojima možete sklopiti ugovore tokom narednih šampionata.

Tome dodajte i kvalitet samih voznih modela, koji su u slučaju arkadnog savršeno pristupačni i casual igračima (iako će u kasnijim stadijima igre zahtijevati solidne vještine za virtuelnim volanom, pogotovo kada vidite kakvi vas horori očekuju u noćnim ili utrkama na stazama prekrivenim maglom), ali i bogatu ponudu automobila i podloga na kojima ćete juriti u njima i dobićete zaista vrhunsku reli cjelinu.

Istina, na proceduralno generisanim stazama ćete nakon nekog vremena početi primjećivati elemente koji se ponavljaju, baš kao što ćete u jednom trenutku poželjeti i nešto bogatiju ponudu lokacija na kojima ćete voziti klasični reli (tu su tek Španija, Vels, Švedska, Australija i SAD), ali hej - ovako se imamo čemu nadati i radovati u Dirtu 5.

Bilo kako bilo, Codemastersi su sa Dirtom 4 još jednom dokazali da su majstori zanata - ne samo da su nam isporučili vrhunsku reli igru, već su je obogatili sa gomilom interesantnih detalja, uz to nam ponudivši dva odlična vozna modela u kojima će uživati kako ljubitelji simulacija, tako i igrači koji se sa vremena na vrijeme vole opustiti uz kakvu offroad arkadu.

vrhunski vozni modeli, upravljanje vlastitim timom u singleplayeru, solidna ponuda igrivih modova, odličan tutorial;

samo pet lokacija na kojima ćete voziti reli, elementi proceduralno generisanih staza se očigledno ponavljaju;

Žanr: reli