Kao što smo i navikli, najnovija epizoda Walking Deada se direktno nastavlja na dešavanja iz prošle, pa, samim tim, ukoliko još uvijek niste odigrali A House Divided, ne preporučujem vam da nastavite sa čitanjem teksta koji je pred vama. Radije zatvorite otvoreni tab i recenziji se vratite nakon što stignete do treće epizode. Drugim riječima, vrijeme je da uđemo na teritoriju spoilera.

***

Sjećate se kako smo u prošloj epizodi sreli neke poznate face iz prve sezone i, nakon kraćeg mirnog perioda, ponovo upali u još veće probleme sa jednim od prominentnijih negativaca Walking Deada? Eh, Carver će vam tek u trećoj epizodi pokazati koliki je gad i to čim vas smjesti u ekstenziju svoje komune, koja je u svemu osim u imenu ništa drugo nego – zatvor.

I tu će se Clementine i njena nova-stara ekipa preživjelih morati suočiti sa nikad brutalnijim ljudskim protivnicima – ne nužno brutalnim po količini krvi koju će proliti, već po zlobi i pakosti koja izbija iz skoro svake njihove pore i akcije (hm, sad kad razmislim, to je bilo prilično jasno još i u prošloj epizodi, ali je ovdje ipak podignuto na neki novi nivo). No, budite bez brige – Carver i ekipa nisu neuvjerljivi negativci, pogotovo jer su mjesto u njegovoj grupi našli i prilično dobro razrađeni likovi iz 400 Days bonus epizode sa kraja prve sezone, sa kojima smo se već imali priliku upoznati. Također, uprkos očiglednom ludilu koje izbija iz Carvera, njegova vizija zajedničkog života preživjelih ljudi i nije toliko loša, koliko su loše metode koje koristi kako bi je ostvario.

Osim Carvera i nekoliko već poznatih faca iz 400 Days epizode, In Harm's Way će u priču ubaciti i nekoliko potpuno novih likova – dok su jedni u neku ruku antipatični, drugi će vas zaintrigirati bez puno muke, a nekima se baš i neće moći vjerovati. Ali, svi će do kraja epizode odigrati svoje relativno bitne uloge i sumnjam da će vas bilo ko od njih posebno razočarati.

1/1

Isto tako, iako sam se na početku epizode na trenutak prepao kako će nas Telltale natjerati da se bavimo besmislenim sitnicama koje je Carver nametnuo kao svakodnevne poslove svojim zatvorenicima (poput održavanja vrta u staklenoj bašti), sa radošću mogu reći kako se moji strahovi nisu obistinili. Cijela epizoda će se tako fokusirati na ono što je Walking Dead i do sada radio najbolje što zna – stavljanje igrača u teške situacije i tjeranje  da biramo manje od dva zla, pri čemu se nerijetko moramo suprotstaviti jednom, a prikloniti drugom članu grupe.

Naravno, zagonetki još uvijek nema ni na vidiku, a i onih par "stealth" dionica zapravo i nisu nešto strašne ni napete, jer ćete ubrzo shvatiti kako je u istim moguće "propasti" samo ukoliko to budete htjeli uraditi. Također, quick-time sekvenci je ovaj put nešto manje nego smo to navikli, pa će se skoro kompletan gameplay svoditi samo na dijaloge i poneku šetnju.

Međutim, uprkos tome, In Harm's Way je i dalje sasvim dovoljno napet i uvjerljiv (pogotovo u drugoj polovini), da je u Walking Deadu još uvijek moguće uživati onako kako smo to i navikli, odnosno kako se već "uživa" u tegobi i brutalnosti koju pred nas iz epizode u epizodu servira Telltale. Ovdje moram istaći i to kako u novoj epizodi nisam imao problema kao u prošloj, koja je u par navrata ponudila nekoliko izbora u dijalozima koji i nisu bili najjasniji, a ne mogu a da ne pohvalim i Michaela Madsena, koji je odlično odglumio antipatičnog Carvera, kao i melanholični soundtrack, koji je u nekoliko slučajeva tiho provirio iz drugog plana i dodatno začinio akciju na ekranu.

Sve u svemu, prilično dobra epizoda. Da je na nivou najboljih iz prve sezone – pa meni baš i nije, ali da će vas staviti u gadne situacije, šokirati i natjerati da se pitate šta bi se moglo desiti do kraja sezone – to itekako hoće.

Žanr: avantura;
Razvojni tim/izdavač: Telltale Games;
Platforme: PC (testirano), PlayStation 3, PlayStation Vita, Xbox 360, iOS