Evolution Studios je već neko vrijeme fanovima Drivecluba obećavao kako će ih u oktobru obradovati sa velikim vijestima, što su mnogi protumačili kao teaser za novi Season Pass sa bezbroj novih trka i automobila, a neki i kao mogućnost najave novih lokacija i staza. No, Evolution se umjesto igranja na sigurno odlučio da nas iznenadi, najavivši ekspanziju koja u igru donosi - motore.

I, kao da nam to nije bilo dovoljno iznenađenje, Driveclub Bikes je odmah nakon najave stigao na PlayStation Store - i to u vidu samostalne ekspanzije, tako da u njemu mogu uživati čak i oni igrači koji nikada nisu kupili ni zaigrali originalni Driveclub.

Nakon problema sa online komponentama na launchu i prateće odgode PS Plus verzije igre, Driveclub je u proteklih godinu dana jednostavno procvjetao - pored gomile plaćenih DLC-ova sa novim trkama i automobilima, igra je postala bogatija i za nekoliko vrhunskih besplatnih dodataka, koji su varirali od Photo Modea, preko kompletnog sistema promjenjivih vremenskih uvjeta, pa do novih staza i lokacija. A sada svemu tome dodajte i Driveclub Bikes, ekspanziju koja u igru uvodi potpuno novi tip vozila.

Što se tiče brojki, u novoj ekspanziji ćete pronaći ukupno 12 motora, te singleplayer kampanju sa 6 šampionata, u svakom od kojih ćete učestvovati u 6 različitih trka i finalnom turniru. I neka vas te brojke ne prepadnu - sadržaja u igri/ekspanziji ima i više nego dovoljno, pogotovo jer kampanja u kasnijim stadijima postane vraški izazovna, a tu su i multiplayer modovi, kao i ukupno 78 staza.

Naime, Driveclub Bikes podržava sve staze iz originalne igre, kao i sve njene druge elemente - uključujući Face-Off izazove, Challenge sistem za kreiranje izazova za prijatelje i druge igrače/klubove, te izmjenu dana i noći i promjenjive vremenske uvjete. I da, sav Fame (u prevodu: XP poeni) koji zaradite na motorima će doprinositi vašem ukupnom nivou, ali i nivou vašeg kluba.

1/1

Ok, sada kada smo razjasnili koje sve novitete Driveclub Bikes donosi, a šta posuđuje iz originalne igre, vrijeme je da se osvrnem i na sam gameplay. A on je, jednom riječju, odličan.

Sve što sam volio u originalu, a što nije imalo četiri točka, je i dalje tu - vrhunski osjećaj brzine, najbolja grafika ikad viđena u trkaćim igrama i gomila predivnih staza - samo što je u svemu tome sada moguće uživati vozeći neke potpuno drugačije zvijeri. Umjesto Ferrarija, Aston Martina i Mercedesa, u Driveclub Bikesu ćete voziti motore nekih od najpoznatijih proizvođača, uključujući Yamahu, Ducati i Kawasaki.

Razlike između pojedinačnih motora su, ako se ne varam (disclaimer: nemam nekog iskustva sa motorima, a bogme ni sa igrama sa motorima), koliko-toliko primjetne, iako ne u onolikoj mjeri kao kod automobila. But then again, njih je u originalu bilo puno više, a uz to su bili podijeljeni u nekoliko kategorija, u kojima ste nerijetko mogli naći i svakakvu egzotiku u vidu konceptualnih automobila ili svojevrsnih formula.

Usput, iako je i ekspanzija, baš kao i original, skoro pa totalna arkada, moram priznati kako mi je vozni model motora bio nešto teži za savladati u odnosu na vozni model automobila. Ali, čim sampohvatao osnove i čim sam shvatio kakve šikane mogu proći bez puštanja gasa, a u kojim krivinama trebam usporiti i/ili zakočiti, počeo sam još više uživati u trkama i nevjerovatnom osjećaju brzine.

Isto tako sam uživao i u novim tipovima “misija” koje se obavljaju u različitim trkama - dok se recimo u originalu većina misija svodila na to da odvozite krug brže od zadanog vremena ili da npr. završite trku na podiju, sada ćete pored takvih, često nailaziti na nešto komplikovanije i interesantnije misije. Neke od njih će tako od vas tražiti da odvozite cijelu stazu za određeno vrijeme, bez da ijednom izletite sa nje (puno teže nego što zvuči), dok će neke druge zahtijevati da u toku trke odradite stoppie ili wheelie potez određene dužine. A tu su i jako zabavni Skill eventi, u kojima morate skupiti što više poena brzom i vožnjom na jednom točku.

Iako nisam ni sanjao da će Driveclub dobiti ekspanziju sa motorima, Evolution me je još jednom uspio iznenaditi, ali i oduševiti, usput me podsjetivši zašto i koliko zapravo volim njihovu najnoviju igru. Igru u čijim ljepotama i nenadmašnom osjećaju brzine sada, osim na četiri, mogu uživati i na dva točka. I igru koja je, zajedno sa svim svojim dodacima - kratko i jasno - obavezno štivo za sve vlasnike PlayStationa 4.

motori su jako zabavni za voziti, kampanja sa odličnim novim tipovima "misija";

Žanr: trkaća arkada
Razvojni tim: Evolution Studios