Ove godine smo imali priliku zaigrati gomilu dobrih igara - od fantastičnog Bloodbornea, preko ludog Rocket Leaguea, pa do iznenađujuće interesantnog Life is Strangea. No, malo koja od njih je bila veća od Witchera 3, CD Projekt Redovog velikodušnog RPG-a u koji smo igrali mjesecima i u kojem smo na svakom koraku mogli naići na zanimljiv i kvalitetno napisan quest.
I upravo zbog tih questova, u kojima smo upoznali ko zna koliko neobičnih, a opet uvjerljivih i interesantnih likova, od kojih je svaki imao vlastitu i nerijetko tragičnu priču na čiji smo ishod i sami mogli utjecati, igri smo progledali kroz prste i oprostili sve njene probleme poput očajnog inventara, osrednje borbe i loota koji je - ako zanemarimo specijalne Witcher setove armora i oružja - najlakše opisati kao beskoristan.
A sada, skoro pola godine nakon izlaska originala, pred nama je i Hearts of Stone, prva od dvije velike ekspanzije, spremna da nas podsjeti zašto smo proteklog ljeta u Witcheru 3 toliko uživali i zašto će nova igra CD Projekt Reda, uprkos svim svojim manama, završiti na listi najboljih igara godine.
Priča Hearts of Stone ekspanzije će početi prilično nevino - ispred Seven Cats krčme u blizini Novigrada ćete pokupiti naizgled samo još jednu obavijest o čudovištu koje treba eliminisati. No, novi quest će vam se ubrzo obiti o glavu, te ćete se naći u zatočeništvu vojnika iz dalekog Ofiera, a jedinu pomoć će vam ponuditi misteriozni Gaunter O’Dimm - kojeg se možda i sjećate sa samog početka Witchera 3, kada je dotični Geraltu pomogao u njegovoj potrazi za Yennefer.
I čim prihvatite njegovu pomoć, kreće vaša najnovija Witcher 3 avantura, bogata jako zabavnim i jako raznolikim questovima, u kojima će CD Projekt Red još jednom dokazati kako zna napisati zanimljive priče koje variraju od opuštenih i smiješnih (samo sačekajte da sa jednom starom poznanicom iz prvog Witchera posjetite vjenčanje njenih prijatelja), pa do nešto mračnijih i strašnijih, u kojima ćete otkrivati nove porodične tragedije (kao da vam Bloody Baron quest chain nije bio dovoljan).
I svaka od tih priča, zajedno sa likovima koje ćete upoznati u njima, je vrhunski napisana i uspjeće vas bez imalo muke uvući u Witcherov svijet, nudeći vam još jednom priliku da odlučujete o sudbinama ljudi koji su se silom prilika našli u nezavidnim i nesvakidašnjim situacijama.
Također fascinira i to kako je CD Projekt Redu pošlo za rukom da skoro kompletnu radnju ekspanzije smjesti na jednu od postojećih mapa iz igre (onu u Velenu), bez da se igrači i u jednom trenutku uhvate kako razmišljaju da su sve to već vidjeli u svojim prethodnim avanturama. Ali, sa druge strane, to je bilo za očekivati, obzirom da se dobar dio ekspanzije odvija na krajnjem sjeveru No Man’s Landa i istočno od Novigrada, gdje nas priča i questovi iz originala nisu nikada vodili. A čak i kada vas Hearts of Stone odvede na neku od poznatih lokacija - poput recimo Oxenfurta - obično ćete na njima posjetiti mjesta koja ranije niste imali priliku vidjeti.
Za razliku od impresivnih questova i priče, Hearts of Stone donosi i nekoliko manje impresivnih boss borbi, koje su na papiru možda i bile dobro zamišljene, iako ih u praksi koči osrednja Witcher 3 borba. Štaviše, jedna od prvih boss borbi u ekspanziji me je uspjela iznervirati sa bossom koji se voli teleportirati taman kada ga krenete napasti mačem (baš kao i nekoliko bossova iz originala), a jednom drugom bossu je pošlo za rukom da me naljuti nakon što sam otkrio kako je ipak osjetljiv na Geraltovu vatrenu magiju, iako su ga likovi u animaciji uoči borbe opisali kao stvorenje koje ne reaguje na vatru.
Na kraju još vrijedi napomenuti i to kako Hearts of Stone donosi i potpuno novi tip protivnika u vidu ogromnih paukova, što će itekako obradovati arahnofobe među igračima, kao i novog Runewright zanatliju, koji će vam omogućiti da svoje mačeve i armor sa tri slota za rune opremite sa specijalnim runama koje donose posebne bonuse, poput mogućnosti automatskog prenošenja efekata Axii ili Igni magija sa jednog protivnika na druge.
Hearts of Stone će vam u nekoliko navrata naglasiti kako trebate paziti šta želite, jer bi vam se želje mogle i ostvariti. A po svemu sudeći, želje brojnih ljubitelja Witchera su se zaista i ostvarile - htjeli smo još Witchera 3 i upravo to smo i dobili, sa svim njegovim vrlinama i manama. Drugim riječima, pred vama je desetak sati osrednjih borbi, ali i desetak sati jako zabavnih i raznolikih questova, interesantnih likova i vrhunske priče. I, šta čekate?
PLUS
zanimljiva priča i likovi, zabavni i raznoliki questovi;
MINUS
boss borbe i borba općenito;
SPECIFIKACIJE:
Žanr: RPG
Razvojni tim/izdavač: CD Projekt Red
Platforme: PC, PlayStation 4 (testirano), Xbox One
Komentari 0 KOMENTARA
Komentiraj