Moram priznati kako sam poželio Destiny, iako me ni originalna igra, ni njene prve dvije ekspanzije nisu ničim oduševile. Ok, oduvijek je imala i više nego solidne FPS mehanike i zabavan kompetitivni multiplayer, ali je njena MMO-lika struktura bila prilično dosadna, a priča totalni nonsens u kojem je Bungie propustio priliku da igrače šarmira sa svojom skupom glumačkom postavom.

No, nakon godinu dana i tri ekspanzije, neki od tih problema su konačno postali stvar prošlosti.

Da se razumijemo - Destiny je i dalje MMO-liki FPS u kojem se endgame vrti oko konstantnog ponavljanja jednih te istih Strike misija i Raidova, tako će u igri i dalje najviše uživati igrači kojima takva struktura ne smeta i koji je igraju u društvu prijatelja ili raje iz klana.

Međutim, sada će čak i casual igrači biti u prilici da kažu kako su svoje likove podigli do maksimalnog 40. nivoa, jer levelovanje više nije vezano za opskurnu Light statistiku sa kojekakvih komada armora, već isključivo za XP poene koji se zarađuju obavljanjem questova.

Osim toga, Bungie je pojednostavio i sistem statistika prisutnih na oružjima i armoru (inventar će vam sada uredno objasniti koja od statistika - i koliko - skraćuje vrijeme punjenja vaših bombi, melee i Super napada), a poboljšali su i sistem za praćenje aktivnih questova, tako da je napredovanje u igri sada znatno tečnije.

1/1

Naravno, pored svih tih manjih i većih izmjena u već postojećim sistemima, The Taken King u igru donosi i sve ono što se od jedne ovakve ekspanzije očekuje: gomilu novih oružja, novo igrivo područje, novi tip protivnika, nove multiplayer mape i modove, kao i po jednu novu podklasu za svaku od igrivih klasa. Hunteri tako sada mogu koristiti novi luk i strijelu koji usporavaju i ošamućuju protivnike, Titani su dobili čekić nalik na Thorov Mjolnir, sa kojim okolo bacaju eksplozivnu Sunčevu energiju, a Warloci sada imaju Super koji ih pretvara u svojevrsnog Sith Lorda koji protivnike prži munjama iz ruku.

The Taken King vas vodi u Saturnovu orbitu, gdje ćete odigrati nekoliko (za Destiny) i više nego zabavnih misija.

I dok su navedeni noviteti itekako dobrodošli, ono što me u The Taken Kingu najviše obradovalo je to što je Destiny konačno ispričao smislenu priču - i što je ispričao na prilično zabavan način. Naime, nakon originalne igre, u kojoj se zbog loše napisane i loše ispričane priče nije znalo ko pije, a ko plaća, super je vidjeti kako The Taken King priča ima glavu i rep. U prevodu, za razliku od originalne igre, premisu najnovije ekspanzije vam čak mogu i prepričati bez da se prije toga moram konsultovati sa Googleom i kojekakvim Destiny Wiki stranicama - nakon što su Guardiani u jednoj od prethodnih ekspanzija ubili njegovog sina Crotu, naslovni negativac iz The Taken Kinga je odlučio da se jednom za sva vremena riješi napasti iz Sunčevog sistema. No, Guardianima ne pada na pamet da mu to dopuste, pa će se pod vodstvom svojih iskusnih lidera baciti na posao i u ralje novih Taken protivnika.

I što je najbolje od svega, Bungie i Activision su konačno odlučili iskoristiti svoju skupu postavu glumaca za nešto više od par linija dijaloga, tako da ćete kroz skoro cijelu ekspanziju uživati u šarmantnom glasu Nathana Filliona, koji ovdje glumi robotsku verziju svog lika iz Fireflya (sve sa nonšalantnim stavom i smartass dosjetkama), ali i glasovima njegove kolegice iz Fireflya, Gine Torres i Lancea Reddicka iz The Wirea.

The Taken King me je stvarno ugodno iznenadio - ispravio je neke sitne probleme iz originala, pojednostavio je i poboljšao par ključnih gameplay sistema, a uz to je donio i omanju hrpu stvari koje se i očekuju od jedne ekspanzije. I još je ispričao zabavnu priču kroz seriju zabavnih misija, iskoristivši svoju glumačku postavu na najbolji mogući način. Pa, ako ste ikada iole uživali u Bungievom novom čedu, mislim da sebi dugujete da zaigrate i The Taken King.

destinythegame.com/taken-king

PLUS
zabavna priča i misije, Nathan Fillion i ekipa su dobili najbolje moguće uloge, poboljšani sistemi levelovanja i praćenja questova, osnovni FPS gameplay je i dalje odličan;

MINUS
igra je i dalje MMO-liki FPS, pa ako niste fan grinda...

SPECIFIKACIJE:
Žanr: online FPS
Razvojni tim: Bungie
Izdavač: Activision
Platforme: PlayStation 3, PlayStation 4 (testirano), Xbox 360, Xbox One