Koliko god ja volio StarCraft, ubrzo nakon izlaska drugog nastavka sam se pomirio sa činjenicom da mi je njegov multiplayer prevelik zalogaj - umjesto učenja build ordera i mikromenadžmenta različitih jedinica sa kojima bih morao kontrirati uvijek bržem i opasnijem protivniku, odlučio sam jednostavno uživati u Blizzardovim tradicionalno dobrim singleplayer kampanjama.

Ta taktika me je odlično poslužila i nakon izlaska Heart of the Swarm ekspanzije, koja je imala još i bolji singleplayer u odnosu na Wings of Liberty, a vjerujem da će me poslužiti i za koji mjesec, kada Blizzard konačno objavi Legacy of the Void.

I upravo zbog straha od StarCraft multiplayera sam i oklijevao sa pokretanjem Legacy of the Void bete, čija ikonica me već par mjeseci gnjevno posmatra sa desktopa, tako da vam ovdje neću puno pametovati o multiplayeru (uostalom, ukoliko ga iole aktivno igrate, vjerovatno već znate sve što treba znati o novim jedinicama, dok se igrači poput mene mogu radovati kooperativnim modovima u kojima zajedno upravljaju istom bazom).

Umjesto toga, osvrnuću se na razlog svog povratka u StarCraft - zanimljivu prolog kampanju Whispers of Oblivion, koja nas uvodi u finalno poglavlje StarCraft II trilogije.

Whispers of Oblivion se nastavlja direktno na dešavanja iz Heart of the Swarma i prati Zeratula u njegovoj potrazi za posljednjim djelićem slagalice o proročanstvu o sudbini Koprulu sektora. Priča kampanje je ispričana standardnim dijalozima unutar misija, ali ne i animacijama između njih na kakve smo navikli u prethodnim StarCraft II kampanjama.

No, to i nije neki problem, obzirom da je cilj Whispers of Oblivion priče tek da poveže radnje Heart of the Swarm i Legacy of the Void ekspanzija, što bi najviše trebalo obradovati hard-core fanove StarCraft univerzuma i likova, kao i smjera njihovog razvoja tokom StarCraft II trilogije (neki bi rekli i nedostatka istog).

1/1

Sama kampanja je kratka ali slatka i još jednom pokazuje kako Blizzard zna kreirati zabavne i raznolike misije u kakvima smo mogli uživati u originalnom StarCraftu II i njegovoj prvoj ekspanziji.

Svaka od tri dostupne misije je tako drugačija od drugih i donosi vlastiti twist - u prvoj ćete sa nekoliko osnovnih tipova jedinica morati oslobađati zatočene Protosse iz zatvora u koje su ih strpali lokalni Terrani, usput izbjegavajući poveću armiju Zergova koje vodi Kerrigan.

Iako nijedna od Whispers of Oblivion misija nije bila na nivou najboljih misija iz Heart of the Swarma i Wings of Libertyja, bile su dovoljno raznolike i zabavne da me podsjete na moju ljubav ka StarCraftu II. A onda je stigao onaj fantastični Legacy of the Void opening cinematic i samo dolio ulje na vatru.

Druga misija je još i zanimljivija jer se odvija na planeti sa ograničenim količinama Vespene gasa, što je jedan od dva glavna resursa u StarCraftu. Zbog toga ćete u svojim bazama moći prikupljati samo minerale, dok ćete Vespene gas kupiti na određenim lokacijama na mapi - i to samo u određenim trenucima tokom misije. Istini za volju, na par lokacija je moguće otključati i neograničene izvore gasa, što je misiju učinilo lakšom nego što bi trebala biti, a zasmetalo mi je i to što se protivnici ne utrkuju sa vama da prikupe ograničene količine gasa razbacane po mapi.

Na kraju, tu je i finalna misija u kojoj ne možete graditi bazu i nove jedinice - umjesto toga, u njoj ćete kontrolisati samog Zeratula i nekoliko njegovih Stalkera, Zealota i ponekog Templara u njihovoj borbi protiv odmetnutih Protossa koji u Koprulu sektor žele dovesti Amona, zlog vođu hibrida koji želi uništiti kompletnu galaksiju.

Tokom finalne misije, moći ćete uživati i u par novih i jako zabavnih Zeratulovih vještina (kako ofanzivnih, tako i defanzivnih), a jedini element koji mi je nedostajao je bila boss borba poput onih sa kakvim nas je razmazio Heart of the Swarm.

Sve u svemu, Whispers of Oblivion se pokazao kao prilično zabavno bonus poglavlje StarCraft II trilogije, ali i kao dobar podsjetnik na ono što StarCraft II radi najbolje - raznolike i šarmantne RTS kampanje vrhunske produkcije. Sada još samo da je dočekati Legacy of the Void...

http://eu.battle.net/sc2/en/legacy-of-the-void/

PLUS
zabavne i raznolike misije...

MINUS
...koje ipak nisu na nivou najboljih Wings of Liberty i Heart of the Swarm misija;

SPECIFIKACIJE:
Žanr: RTS
Razvojni tim/izdavač: Blizzard Entertainment
Platforme: PC