Kila krastavaca na pijaci: pola marke. Polovna Stihlova motorka: 450 KM. Gledati kako robotizovana mašinerija sastavlja opremu i uređaje na pokretnoj traci fabrike koju ste vi izgradili: neprocjenjivo. Za inžinjere u vama, Infinifactory je novi izdanak raznorodne indie scene – i to njenog zaguljenijeg dijela, orijentisanog na frustrirajuće teške mozgolomke.

Ideja Infinifactoryja je krajnje jednostavna: oteli su vas vanzemaljci i natjerali da za njih gradite različitu mašineriju, fabrike i proizvodne procese. Ono što uopšte nije jednostavno jeste skontati kako napraviti funkcionalne fabrike u kasnijim zagonetkama, onima koje počinju od trećeg poglavlja. Igranje ove igre na momente djeluje kao da vam neko gura mozak kroz drobilicu. Par puta sam se zacrvenio od stida kada sam momački zaglavio na nekim od zagonetki, nemoćan da pojmim šta, gdje i kako treba rotirati, zavariti i gurnuti da bih dobio traženi dio.

Gameplay se zasniva na redanju konstrukcijskih blokova različite funkcionalnosti kako biste dobili mašineriju potrebnu za prolazak nivoa. Naprimjer, osnovni blok je pokretna traka – redanjem više takvih u jedan niz možete prebaciti komad neke opreme dalje. Osim toga, imate blokove za zavarivanje, senzore, platforme za odgurivanje koje kablovima povezujete sa senzorima, blokove za rotaciju i druge. U slučaju da nešto prođe ispred senzora, svi "odgurivači" povezani sa njim će se aktivirati; na vama je da skužite kako to možete iskoristiti.

Misije podrazumijevaju kombinovanje različitih izvornih elemenata da biste dobili kompleksniju strukturu koju je potrebno prabaciti na ciljnu platformu. Svu mašineriju morate sami izgraditi gore spomenutim konstrukcijskim blokovima – sve mora automatski funkcionisati, a fabrika samostalno sklopiti dijelove tražene strukture na konstrukcijskim platformama koje ste sami napravili, okrenuti na pravu stranu i kompletnu zavarenu strukturu dovući do cilja. Takve virtuelne fabrike Infinifactoryja podsjećaju na one stvarne, u kojima razni roboti zavrću i sastavljaju stvari koje poslije vidimo u prodavnicama.

Jedna paklena zagonetka uključuje pravljenje zavarenog zvjezdastog oblika od samo jednog izvora osnovnih blokova. Taj jedan izvor senzorima i guračima treba razdijeliti na tri izvora blokova koji će se putem pokretnih traka susretati na ključnim mjestima za varenje, sastavljanje i rotiranje. A, opet, nakon što sve izgradite, ponosno gledajući kako vaša fabrika funkcioniše kao dobro usklađena baletna trupa, postane vam jasno koliko je sve u suštini lako i logično za složiti.

Najbolje od svega je to što imate dosta prostora za improvizaciju, budući da igra mjeri efikasnost vaše fabrike i uspoređuje je s onima drugih igrača. Često ćete napraviti pretjerano kompleksnu mašineriju te je potrebno dobro razmisliti o tome kako napraviti najjednostavniji proizvodni proces.

Ukratko, ako se uhvatite da ste očarani ovom igrom, pravac mašinstvo i ne okrećite se!

1/1

Unity engine, na kojem je Infinifactory napravljen, nosi se izvrsno sa simuliranjem mašinerije i velikim brojem aktiviranih blokova po sceni. Igra mi se samo jednom zaglavila i srušila, a i tada je uredno snimila sve ono što sam konstruisao u aktivnoj misiji.

Uglavnom, čista petica, jedan od najboljih i najzaraznijih naslova ove godine, po mom mišljenju. Šteta samo što igra nije duža, budući da ju je (vrlo) upornim igranjem moguće završiti za nekoliko dana, nakon čega ćete ostati kao riba na suhom, šokirani činjenicom da je ovoj dobroti došao kraj. Mada, Infinifactory ima editor sa Steam Workshop integracijom, pa možete uživati u brojnim zagonetkama drugih igrača.

23 eura

Gameplay, grafika, igrivost, zaraznost

Šteta što nije duže