Na platformere sam slab još otkako sam prije 15 godina isprobao demo Clawa sa Blood 2 CD-a. Ah, to su bila vremena. Brutalno teški Claw je prema mom mišljenju bio i ostao najbolji platformer, a kada god naiđe kakav sličan naslov sa živopisnom stripovskom grafikom, obradujem mu se kao zec kupusu.

Guns, Gore & Cannoli već samim naslovom nedvosmisleno ukazuje na to šta ćete najčešće viđati u ovoj igri: oružje, raskomadane zombije i kanole. Radi se o fantastičnom platformeru, kojem je bukvalno jedina mana to što nije duži.

Vi ste mafijaš po imenu Vinnie Cannoli i brodom pristižete u grad poharan invazijom zombija, očigledno urađen po uzoru na Chicago iz vremena Al Caponea. Okosnica gameplaya je akcija slična onoj u Max Payneu (ali bez slow motiona), u kojoj rastureni objekti i udovi lete na sve strane dok pucate u grozdove protivnika. Posebno su zabavni okršaji protiv mafijaša iz suparničke mafijaške familije po buđavim polusrušenim apartmanima – osim napucavanja sačmarama, revolverima, bacačima plamena, bombama, električnom tesla puškom i sličnim zabavnim izumima, protivnike možete i napucati nogom, pa, ako ste sretni, svjedočit ćete njihovom spektakularnom prolijetanju kroz prozor ili padanju u vatru.

Urnebesna i "ofrlje" napisana priča će vas provesti kroz 12 zabavnih poglavlja u kojima ćete otkriti šta se dešava i pokušati pobjeći iz zombijima i manijacima preplavljenog grada. Raznolikost i rasterećujuća atmosfera su glavna karakteristika GGC-a – tek što vam dosadi tumaranje po brodu i luci, igra će vas baciti u ralje paranoične vojske utvrđene oko gradskog mosta, a nakon toga u kanalizaciju, tajni laboratorij, stambene zgrade i druge detaljno dizajnirane lokacije.

Osim što je krvava, akcija je i teška – zapravo, ovo spada u teže platformere, čega su autori svjesni, pa su tačke za snimanje pozicije gusto rasporedili te omogućili mijenjanje nivoa težine usred igranja. Uprkos tome, Guns, Gore & Cannoli je svojevrsni Quake platformskih igara, budući da su kontrole maksimalno pojednostavljene, a nećete se morati zamarati ni zagonetkama. Ukratko, 100 posto akcija, nula posto pre..ravanje.

1/1

Međutim, ako mislite da je solo igranje dinamitno iskustvo, čekajte da probate kooperativni multiplayer! Igra vama i suigraču omogućuje zajedničko igranje na jednom računaru sa gamepadovima i tastaturama te vas pri tome zasipa dvostruko većim brojem protivnika. A, zna se šta više protivnika znači – više krvi, nasilja i kanola. Među zombijima od kojih ćete se braniti su i oni brži, zatim gamad koja gmiže po podu pa morate čučnuti da ih raznesete, debeli nemrtvi mesari koji puknu kao pregažena mješina kada ih izrešetate, ogromni bossovi i zaraženi polutruli divovski štakori. Tu su čak i zombi striptizete koje vas šibaju bičem, čisto da se neko ne osjeti zakinutim.

Najzeznutiji u ovoj veseloj rulji je zombi ragbista, koji kidiše na vas kao vo. Osim što vas odbaci u zrak i nanese vam veliku štetu kada vas spuca oklopljenom glavurdom, teško ga je zatući, pa vam valja skakati okolo kako biste izbjegli njegove napade. Još kada mu se nađete na putu u kakvom hodniku... ih!

U svakom slučaju, znate šta vam je činiti.

Cijena: 10 eura

Akcija, dizajn, grafika, protivnici, muzika iz 30-ih kao u Mafiji, AI (možete misliti, ima ga)