Titan Souls je jedna od onih igara čija premisa će vas zaintrigirati već na prvi pogled - naime, riječ je o avanturi u kojoj vodite dječaka koji se bori protiv ogromnih titana, pri čemu su oni vaši jedini protivnici u cijeloj igri. Spomenuti titani će vas ubijati jednim udarcem, dok vi na raspolaganju imate samo luk i jednu strijelu, koje se - u slučaju da promašite metu - nakon ispaljivanja morate ponovo dočepati kako znate i umijete. No, baš kao što ćete vi ginuti nakon jednog udarca, tako će i titani ginuti nakon što ih samo jednom pogodite strijelom u njihovu slabu tačku.

Ako ste nakon čitanja prethodnog pasusa pomislili kako vam to sve zbog titana i njihovih slabih tački zvuči kao Shadow of the Colossus, a zbog nemilosrdne težine kao Dark Souls - niste se prevarili. Uostalom, Titan Souls ne samo da se ne srami svoje inspiracije, već je ističe u prvi plan, što je očigledno i u imenu igre.

***

Od samog početka, Titan Souls odiše atmosferom sličnom onoj iz Shadow of the Colossusa - vaš dječak se budi u drevnom hramu kojeg je priroda davno uzela pod svoje, a nakon kratkog tutoriala koji će vam objasniti kontrole, naići ćete i na svog prvog titana.

Titan Souls je život započeo na 28. Ludum Dare game jamu, na kojem je tema bila “you only get one”, što je inspirisalo Acid Nerve da kreira igru u kojoj imate jednu strijelu, gomilu bossova i u kojoj i vi i oni ginete nakon jednog udarca.

Osim izgleda igre, kojeg u ovom slučaju krasi jednostavna, ali lijepa pixel art grafika sa simpatičnim detaljima poput trave i lišća koji se vijore na vjetru, na atmosferu Shadow of the Colossusa će vas podsjetiti i predivna i opuštajuća muzika, ali i onaj magični osjećaj prilikom istraživanja svijeta i otkrivanja novih titana.

Mene je tako već prvi titan ugodno iznenadio, jer ga prilikom ulaska u arenu isprva nisam ni vidio, pa me je tutnjanje u daljini praćeno rumbleom gamepada natjeralo da se zapitam šta me zapravo očekuje… i da se još jednom prisjetim kultne igre Team ICO-a i prvog kolosa kojeg sam u njoj sreo.

1/1

Sami titani su maštoviti i raznoliki, a u igri ćete ih pronaći petnaestak - i svaki od njih će zahtijevati nešto drugačiju taktiku prilikom borbe. Jedan od kamenih titana će vas tako napadati svojim ogromnim šakama koje trebate izbjegavati dok ne upratite ritam njegovih napada i ne otkrijete idealan trenutak da ispalite strijelu u njegovo srce. Drugi će okolo skakutati u ogromnoj želatinastoj masi, a treći će biti zarobljen u kocki leda, zbog čega ćete prvo morati otkriti kako da se dočepate vatre sa kojom možete zapaliti svoju strijelu i istopiti led kako bi ga napali.

I dok će svaki boss od vas zahtijevati da naučite njegove poteze kako bi im se mogli pravilno izmaknuti, mnogi od njih će imati i neke dodatne napade, poput titana u obliku ogromnog cvijeta, koji pored svog glavnog napada bodljikavim granama ispušta i otrovni dim u kojem se ne smijete zadržati duže od par sekundi.

Iskustvo sa agresivnim pristupom borbi iz Bloodbornea se pokazalo korisnim i u Titan Soulsu.

No i vi ćete imati jedan as u rukavu - pored osnovnih kontrola za kretanje i kotrljanje (čitaj: izmicanje protivničkim napadima), te vašeg jedinog napada ispaljivanjem strijele, obradovaće vas mogućnost vraćanja strijele onako kako se Luke Skywalker korištenjem Sile znao dočepati svog lightsabera. Naime, nakon što ispalite strijelu, možete je pokupiti ili tako što ćete otići po nju, ili tako što ćete držati pritisnutu tipku za napad sve dok vam se strijela sama ne vrati. Strijelu na taj način možete iskoristiti i za napad na protivnike ukoliko im je slaba tačka npr. na leđima ili nekom drugom mjestu kojem je teško pristupiti u haosu borbe.

***

Obzirom na činjenicu da ćete u igri ginuti nakon što vas protivnici jednom udare, odnosno da će oni ginuti čim ih uspijete strijelom pogoditi u njihovu slabu tačku, borbe u Titan Soulsu će rijetko kada trajati duže od par minuta, a ukoliko ste iole vješti i ako budete imali sreće, neke od njih ćete moći završiti i za nekoliko sekundi.

No, to nije nikakav razlog za brigu - ni sa aspekta potencijalne frustracije, ni sa aspekta dužine igre. Prije svega, sistem manuelnih checkpointa omogućava da do svakog bossa nakon pogibije dođete za maksimalno desetak sekundi, a ukoliko nekog od njih nikako ne možete pobijediti, uvijek se možete zaputiti  u drugom smjeru kako bi potražili i pobijedili neke druge bossove.

Nakon što završite igru, otključat ćete i nekoliko novih modova uz koje se možete zabavljati još satima. Hard će biti još teži, Iron će vas obradovati sa permadeath sistemom, dok će vam No Roll mod oduzeti mogućnost trčanja i kotrljanja.

Isto tako, bitno je napomenuti kako ne morate pobijediti sve titane kako bi završili igru, ali ukoliko se odlučite na to, Titan Souls bi vam mogao potrajati i preko 4 sata, koliko je meni trebalo da dođem do finalnog bossa i potom ga pobijedim.

Na kraju, ne treba zaboraviti ni dodatne modove koje ćete otključati kada jednom završite igru, kao ni zabavne achievemente/trofeje, te nekoliko zanimljivih tajni koje možete otkriti tokom svoje Titan Souls avanture.

***

I dok me je premisa igre zaintrigirala dovoljno da Titan Souls uvrstim na listu najočekivanijih naslova ove godine, atmosfera i gameplay su me uz nju zadržali od početka do kraja. Bossovi su izazovni, ali i fer, a sukobi sa svakim od njih zabavni i zanimljivi, zbog čega sam u igri prilično uživao.

Stoga, ukoliko i sami volite dobre boss borbe koje će testirati vaše reflekse, ali i sposobnost rješavanja zagonetki tokom borbi kako bi otkrili način kako da pobijedite, Titan Souls vam mogu srdačno preporučiti.

http://www.devolverdigital.com/games/view/titan-souls

PLUS
atmosfera, zanimljivi bossovi, muzika, dodatni modovi;

MINUS
ništa posebno;

SPECIFIKACIJE:
Žanr: akciona avantura
Razvojni tim: Acid Nerve
Izdavač: Devolver Digital
Platforme: PlayStation 4 (testirano), PlayStation Vita, PC