Početi priču o Titanfallu bez da ijednom spomenemo Call of Duty je nemoguće – ipak je riječ o igri koja je direktni rezultat Activisionove pohlepe i uništavanja nekada velikog Infinity Warda, studija koji je FPS scenu okrenuo naglavačke sa svojim Call of Duty serijalom. Naime, kao što vam je vjerovatno već poznato, nakon što su završili sa radom na drugom nastavku Modern Warfarea i nakon što su ih čelnici Activisiona zakinuli za pošteno zarađene milionske bonuse, dobar dio Infinity Warda je napustio studio sa kojim su stekli svjetsku slavu. Nedugo potom, osnovali su Respawn Entertainment, dogovorili saradnju sa EA-om i objavili kako rade na potpuno novom FPS-u. Fast forward nekoliko godina i pred nama je rezultat njihovog rada – multiplayer FPS kakav do sada nismo imali priliku zaigrati.

Ok, istini za volju, Titanfall čini nekoliko elemenata koji sami po sebi nisu ništa revolucionarno – tu su parkour kretanje u kakvom smo imali priliku uživati u Mirror's Edgeu , napucavanje iz prvog lica slično onom iz Call of Duty serijala, te borbe ogromnih mechova koje donekle podsjećaju na Hawken i Mech Warrior. No, kada navedene elemente kombinujete u jednu cjelinu, pred vama će se naći pucačina kakva se ne sreće svakog dana. Jer, gdje još možete trčati uz zid, odskočiti na susjedni zid i potom odraditi dupli skok, uletiti u obližnju zgradu kroz prozor, tu srediti nekoliko protivnika, izletiti kroz rupu na krovu, pozvati svog Titana i gledati ga kako pada sa neba, da bi nekoliko sekundi potom uskočili u njega i uletili u sukob sa nekolicinom protivničkih Titana i Pilota?

I što je najbolje, spomenuti scenarij je samo jedna od bezbroj mogućih kombinacija parkoura, klasičnog i napucavanja sa mechovima koje je moguće doživjeti u Titanfallu. A kada u formulu ubacite i gomilu drugih sitnica – od fenomenalnih animacija ulaska u Titane (koje nikada ne dosade, bilo da vas Titan zgrabi svojom mehaničkom rukom i ubaci u kokpit, bilo da u kokpit uletite nakon skoka sa visine), preko mogućnosti privremenog zadržavanja na zidovima (wall-hanging), pa do činjenice da je ulijetanje kroz prozore ovdje glavni način ulaska u interijere, vjerujem da će vam postati jasno zašto je Titanfall tako prokleto zabavan. Još kada prvi put uspješno "štocirate" protivničkog Pilota sa svojim Titanom i vidite kako nestaje u crvenom oblačku krvi...

1/1

Nego, ako vas je prethodnih par pasusa ostavilo bez daha, razlog tome je jednostavan – sama akcija u Titanfallu je frenetična i ne ostavlja prostora za predah. Počevši od kretanja Pilota, koji na raspolaganju imaju neograničen sprint, trčanje po zidovima, duple skokove i jet-packove koje mogu aktivirati na par sekundi, pa do činjenice da će svaki igrač tokom meča moći uskočiti u svog Titana, Titanfall u sjećanje priziva neka stara vremena i pucačine u kojima nije bilo mjesta za  kampiranje i bilo kakvo zadržavanje na jednom mjestu duže od nekoliko sekundi.

Akcija u Titanfallu je frenetična i ne ostavlja prostora za predah

Naravno, obzirom da je Titanfall ipak moderni multiplayer FPS – zaboravite na dostupnu "kampanju", koja predstavlja besmisleno ubacivanje užasne priče i likova u klasične multiplayer mečeve – Respawn Entertainment nije mogao zanemariti nekoliko gameplay elemenata koji su oblikovali Call of Duty u serijal kakav je danas. Tako ćete i u Titanfallu naći XP sistem koji će vas tokom mečeva konstantno zasipati raznoraznim obavijestima o količini zarađenih bodova, kao i otključavanje oružja i dodataka za ista (kako za Pilote, tako i za Titane), te raznorazne perkove i dodatne skillove (isto tako i za Pilote i za Titane). Sa druge strane, najbolje igračke i gadgeti ovdje nisu zaključani iza killstreakova, kao što je to slučaj u Call of Dutyju. Naime, svaki igrač će tokom meča moći u akciju prizvati i vlastitog Titana, koji su "sakriveni" iza jednostavnog tajmera, kojeg možete skratiti ubijanjem protivničkih Pilota, Titana i botova koji trčkaraju mapama. A kada već spominjemo botove, vrijedi istaći kako ih je najbolje uporediti sa creepom iz Dote i ostalih MOBA igara – od njih ne trebate očekivati adekvatne suborce, već isključivo topovsko meso za skraćivanje tajmera za aktiviranje Titana.

I tu dolazimo do nekoliko zamjerki – pripremljene loadout slotove za vaše Pilote i Titane je iz ko zna kojeg razloga nemoguće preimenovati, što bi vas tu i tamo moglo zbuniti. Osim toga, pauze između mečeva su preduge i sa učitavanjima znaju trajati i do 3 minute, a matchmaking u Titanfallu je... pa, najlakše ga je opisati citatom jednog igrača sa kojim smo se susreli neki dan na serveru, a koji je na žalbe jednog od suboraca na loš matchmaking odgovorio sa: "Titanfall ne posjeduje matchmaking". I na kraju priče o zamjerkama, moramo spomenuti i relativni manjak zanimljivih multiplayer modova – tu ih je tek 5: Attrition, Last Titan Standing, Hardpoint Domination, Capture the Flag i Pilot Hunter, od kojih su naši favoriti svakako CTF i Hardpoint, dok su preostala 3 nešto manje zanimljiva, ali nipošto i neigriva.

Čak i sa nepostojećim matchmakingom i uz manjak raznolikih i maštovitih modova, Titanfall nudi fenomenalno multiplayer FPS iskustvo

Ali, čak i sa nepostojećim matchmakingom (Respawn je proteklog vikenda ponudio i beta verziju novog, poboljšanog matchmakinga) i uz manjak raznolikih i maštovitih modova (Respawn je obećao kako će ponuditi nove modove besplatno svim igračima, dok će se dodatne mape morati plaćati), Titanfall nudi fenomenalno multiplayer FPS iskustvo. Parkour kretanje i napucavanje u svim njegovim varijantama – Pilot vs. Pilot, Pilot vs. Titan i Titan vs. Titan – su svakako highlight igre, čemu doprinosi činjenica kako su mape u igri odlične i predstavljaju vrhunska igrališta na kojima je uvijek moguće, a često i neophodno kombinovati Titane i Pilote kako bi uspješno porazili protivnički tim. Tako su ključne tačke u najzabavnijim game modovima (Capture the Flag i Domination) često smještene na lokacijama gdje je Titanima nemoguće pristupiti, pa će pametno korištenje Titana i pravovremeno izlijetanje iz njih kako bi se dočepali protivničke zastave ili kontrolne tačke biti i više nego neophodni.

I kada savladate frenetičnu brzinu akcije, ludo parkour kretanje, pravovremeno prizivanje Titana u borbu i aktiviranje njihovih AI modova, osvajanje kontrolnih tački i krađe protivničkih zastava, možda se i vidimo na nekom od Titanfall servera. A do tada – uživajte u svakoj minuti vjerovatno najbolje multiplayer pucačine koju smo imali prilike zaigrati u posljednjih par godina.

brzina akcije, Titani, odlične mape, parkour kretanje;

matchmaking, duge pauze između mečeva, modova je moglo biti malo više;

Multiplayer FPS;