Kao rezultat saradnje izdavačkog diva Activisiona i japanskog studija Platinum Games, Legend of Korra je odmah nakon najave privukla pažnju gaming javnosti. A kako i ne bi, kada u obzir uzmemo reputaciju kompanija koje stoje iza nje – Activision vjerovatno već dobro znate, pa ću se ovdje fokusirati isključivo na Platinum.

Naime, posljednje što je iko od ovih majstora akcionog žanra očekivao je licencirana igra koju će izdati Activision – ako mene pitate, tvorcima Bayonette, Vanquisha i Metal Gear Risinga (a da i ne spominjem klasike koje su kreirali dok su bili pod krovom Capcoma) treba dati odriješene ruke da kreiraju igre koje žele. No, savršeno sam svjestan i klime u današnjoj industriji, zbog čega me saradnja Platinuma i Activisiona na kraju zapravo i ne čudi.

Nego, šta mislite kako se ekipa iz Platinuma pokazala u svojoj novoj ulozi?

***

Ukoliko ste na prethodno pitanje odgovorili sa "ne baš sjajno"... moram priznati da ste upravu. Ali su isto tako upravu i oni koji nisu bili toliko pesimistični, jer je Legend of Korra savršen primjer onog idioma sa polu-punom/polu-praznom čašom.

Dozvolite da objasnim – svi fanovi Platinum Gamesa i akcionih igara će u Legend of Korri pronaći odličan sistem borbe, omanju gomilu kombo poteza, solidan nivo izazova i prilično zanimljivog finalnog bossa. Sa druge strane, pesimisti će u igri vidjeti manjak raznolikosti protivnika i bossova, isprazna okruženja, tu i tamo iritantne mini-ige, ali i skoro-pa-nepostojeću priču.

1/1

Tokom borbe, Korra će koristiti nekoliko tipova tzv. bendinga, što će biti dobro poznato svim ljubiteljima njenih animiranih avantura. No, ono što će zanimati igrače je mogućnost kombiniranja sva četiri tipa bendinga tokom borbe, tako da ćete kombo moći npr. započeti korištenjem vode, nastaviti ga sa nekoliko udaraca korištenjem zemlje i vatre, da bi ga završili sa korištenjem zraka i prizivanjem minijaturnog tornada ili dva. Pri tome, sve tipove bendinga možete i unaprijediti tokom igranja – dovoljno je da ih koristite u borbi i isti će se automatski levelovati.

Mini-igra #1: Naga Run – nešto kao Temple Run sa vašeg mobitela, samo prebačeno u Avatar/Korra univerzum. Tu i tamo će djelovati iritantno, ali ne dozvolite da vas zavedu poeni koje možete skupljati i koji su opcionalni – bitno je živ stići do kraja sekvence, u čemu će vam pomoći i posebni bending skillovi (koristite ih!). I da, finalna Naga Run sekcija je zapravo boss borba koja bi vam mogla popiti živce, tako da – priznajem, mogla je biti bolje izvedena.

Naravno, Platinum ne bi bio Platinum da borbu nije obogatio sa nekoliko dodatnih sitnica, pa je tako svoje mjesto u igri pronašao i sistem pariranja sličan onome iz Metal Gear Risinga (protivnici će se "zacrveniti" netom prije nego vas napadnu, pa ako njihov udarac blokirate u pravom trenutku, igra će vam dati priliku da im uzvratite uslugu i odradite kontra-napad).

Pored toga, svaki udarac tokom kombo poteza možete i pojačati tako što ćete tipku za napad držati pritisnutu par sekundi, a ukoliko je pustite u odgovarajućem trenutku, dobićete i dodatni damage bonus. Na kraju, tu su i Avatar state, u kojem ćete biti znatno jači, kao i Taunt, tipka sa kojom možete isprovocirati protivnike, nakon čega će vam neki od njih prići dosta bliže i omogućiti vam da ih pošteno namlatite.

***

Ipak, kao što sam već rekao, igra pati i od nekoliko budžetom i vremenskim rokovima uzrokovanih problema. Priča je potpuno razočaravajuća (kako meni, totalno neupućenom u Avatar univerzum, tako i fanovima animirane serije), te ostavlja dojam na brzinu sklepane fabule koja je tu samo kako bi povezala nekoliko borbenih sekvenci.

Podjednako razočaravajuća je i raznolikost protivnika i bossova – u igri ćete naići tek na 4-5 tipova protivnika (neki od njih se razlikuju tek po boji uniforme i napadu koji koriste), te na par različitih bossova. Tome dodajte još i povremeno problematičnu kameru, te minimalistički isprazna okruženja i manjak budžeta, vremena, a možda čak i volje Platinuma da napravi nešto više i bolje postaje očigledan.

Mini-igra #2: Pro-Bending – nešto kao kombinacija sumo hrvanja i "graničara", sa po tri igrača na obje strane. Ne zaboravite se izmicati i pravovremeno blokirati protivničke projektile. Prilično zabavno, a u singleplayer kampanji ćete naići i na jednu *za nijansu* drugačiju Pro-Bending borbu.

A kada se već dotičem problema u igri, moram iskritikovati i njenu bezbroj puta viđenu strukturu – Korra će na samom početku izgubiti sve svoje moći, te će ih do kraja igre postepeno vraćati, sa čime će se vama kao igraču otvarati novi kombo potezi i tipovi napada. Drugim riječima, tokom prvog prelaska igre se pripremite na dosta borbi koje su mogle biti kraće i, što je još bitnije, zanimljivije da ste na raspolaganju imali barem nekoliko tipova bendinga.

Ako ništa, u drugom prelasku igre ćete na raspolaganju imati sve moći, a tu su i dodatni predmeti sa kojima možete modificirati borbu – spustiti sebi npr. health na pola, istovremeno povećavajući jačinu napada za 100%, ili recimo sebi omogućiti postepenu regeneraciju zdravlja, što se u mom slučaju pokazalo kao izuzetno korisno.

***

I tu se vraćam na onaj idiom sa čašom – ukoliko je volite posmatrati kao polu-praznu, Legend of Korra bi vas zbog svega navedenog mogla prilično razočarati. No, ukoliko čašu volite vidjeti kao polu-punu (kao ja, barem kada je šanker Platinum Games), u Legend of Korri biste vrlo lako mogli uživati.

Odličan sistem borbe, mogućnost ponovnog odigravanja igre sa svim otključanim skillovima, te nekoliko relativno zabavnih mini-igara bi se mogli pokazati kao ukusno predjelo uoči glavnog specijaliteta, na koji je Platinum potrošio znatno više truda i vremena. Naravno, pri tome mislim na Bayonettu 2, ali sa njom ću vas daviti kroz koju sedmicu, čim se dočepam Wii U konzole i svog primjerka igre.

odličan sistem borbe, zanimljive mini-igre, finalni boss;

priča, struktura igre, isprazna okruženja, manjak raznolikosti bossova i protivnika;

Žanr: character action game