Obzirom da sam o trećem nastavku Diabla pisao već u nekoliko navrata (posljednji put prije nekoliko mjeseci, kada sam recenzirao Reaper of Souls), mislim da sam o igri do sada rekao sve što sam trebao i mogao reći. Da je još uvijek riječ o odličnom akcionom/hack'n'slash RPG-u – jeste. Da je konzolaška verzija još i bolja – jeste. Da je Reaper of Souls ekspanzija ispravila sve veće propuste i igru digla na novi nivo – jeste i to. No, gdje se tu uklapa Ultimate Evil Edition, najnovija verzija igre koju je Blizzard nedavno lansirao na konzolama stare i aktuelne generacije?

A odgovor na to pitanje je vrlo jednostavan i krije se u imenu igre – Ultimate Evil Edition zaista predstavlja ultimativnu verziju posljednjeg Diabla.

I dok PS3 i X360 verzija igre nudi 720p rezoluciju i framerate od 30 sličica u sekundi, PS4 i Xbox One verzija donosi punokrvnu 1080p prezentaciju i framerate od 60 sličica u sekundi

Za početak, treba napomenuti kako Ultimate Evil Edition predstavlja kompletno Diablo III iskustvo i donosi originalnu igru i njenu prvu ekspanziju, Reaper of Souls. Drugim riječima, igra sada od samog početka nudi 6 igrivih klasa, 5 poglavlja priče, kao i Adventure/Bounties & Nephalem Rift modove koji će vam u kratkom roku postati omiljeni način igranja Diabla.

Također, tu je i, barem na novim konzolama, punokrvna 1080p rezolucija i framerate od 60 sličica u sekundi, koji vas neće iznevjeriti ni u jednom trenutku, neovisno od toga koliko igrača i čudovišta trenutno haraju ekranom.

Dalje, igra sada dolazi i sa nekoliko izmjena koje su iz Blizzarda u PC verziju implementirali tek nakon lansiranja ekspanzije, među kojima i ona najbitnija – drop rate za Legendary opremu je sada još i veći, pa ćete tako u igri konstantno nailaziti na nove primjerke Legendary oružja i armora, koji će nerijetko nuditi i posebne bonuse za vaše likove (moj favorit su svakako bile čizme koje Barbarianu omogućavaju da svoj Leap skok, umjesto jednom, iskoristi više puta u roku od par sekundi, što se pokazalo posebno korisno u permanent-death Hardcore modu).

1/1

Naravno, sve ono u čemu smo mogli uživati u prošlogodišnjoj konzolaškoj verziji Diabla III je pronašlo svoj put u Ultimate Evil Edition – igra će za razliku od PC verzije raditi i offline, a tu je i lokalni co-op multiplayer, sa nikad jednostavnijim drop-in/drop-out udruživanjem sa drugim igračima – sve što trebate uraditi je uključiti drugi/treći/četvrti gamepad, ulogovati se na svoj account i pritisnuti tipku X kako bi ušli u započetu partiju.

No, iako odličan, lokalni multiplayer pati od jednog relativno napornog problema – ukoliko jedan od igrača odluči promijeniti skillove ili neki od primjeraka opreme, moraće pauzirati igru za sve druge igrače. A kada se više prijatelja istovremeno leveluje i pokupi gomilu nove opreme, pauze nekada znaju potrajati i po nekoliko minuta. Naravno, taj problem je nepostojeći u online multiplayeru, a igra nudi i odlične shortcut tipke za brzinsko opremanje novih primjeraka opreme i tek otključanih skillova.

PS4 verzija igre nudi i nekoliko zgodnih bonusa – Nephalem Rift u kojem ćete se boriti protiv The Last of Us zombija, kao i Shadow of the Colossus armor set

Na kraju, tu je još nekoliko noviteta: mogućnost importovanja save fajlova iz PS3 i X360 verzije u bilo koju next-gen verziju igre, automatsko prilagođavanje levela "gostujućih" igrača u multiplayeru, opcija slanja poklona u vidu Legendary opreme (igra će vam ponekad, prilikom pronalaska Legendary loota, dati i bonus item koji možete poslati nekome od PSN/XBL prijatelja koji igraju Diablo), kao i Nemesis sistem, koji će pratiti elitne protivnike koji su vas ubili, te ih potom poslati u igru vaših prijatelja, gdje će postati još opasniji, ali i nuditi znatno bolji loot nakon što ih vaši prijatelji ubiju.

I to bi otprilike bilo to – Diablo III je još uvijek odličan hack'n'slash/lootfest RPG, a sa offline igranjem, prezabavnim klasama i skillovima, raznolikim područjima, Bounties i Nephalem Rift modovima, te vrhunskim lokalnim i online multiplayerom, Ultimate Evil Edition mogu bezrezervno preporučiti svima koji su iole zainteresovani za malo hack'n'slash akcije na svojim starim i novim konzolama.

odlične klase, odlični skillovi, Legendary loot je sada još i češća pojava, jednostavan i zabavan drop-in/drop-out lokalni i online multiplayer;

priča, igra još uvijek nema završnu CGI animaciju sa kakvim nas je Blizzard razmazio, pauze tokom mijenjanja skillova prilikom igranja lokalnog multiplayera;

Žanr: hack'n'slash RPG