Kada je Sony na svojoj nedavno održanoj E3 konferenciji najavio samostalnu ekspanziju za Infamous Second Son, potvrdivši da ćemo u njoj zaigrati kao Fetch, moram priznati kako nisam odmah shvatio ono najbitnije. Ali, nedavno mi je sinulo – pa First Light nam nudi priliku da zaigramo još jednu superherojsku open world avanturu sa Laurom Bailey u glavnoj ulozi! Ček, ček, pitate se ko je Laura Bailey? Hm, čini mi se kako bi bilo krajnje vrijeme da zanemarite sve planove za vikend i konačno odigrate Saints Row 3 i 4 sa najboljom verzijom jednog i jedinog Bossa.

Nego, ostavimo maestralni Saints Row po strani – kao što sam već spomenuo, Infamous First Light predstavlja novu samostalnu ekspanziju za posljednji nastavak Infamous sage. A umjesto Delsina, glavnu ulogu je ovaj put dobila Abigal 'Fetch' Walker, jedan od zanimljivijih sporednih likova iz originalne igre. No, na moju žalost, priča First Lighta nije ništa posebno – iako je Sucker Punch imao priliku ispričati nešto zanimljivije obzirom na historiju glavnog lika i njenu ovisnost o drogama, sve što smo ovdje dobili je mlaka priča o otmici i nekoliko bandi koje se bore za prevlast u Seattleu. Ako ništa, rasplet je urađen sasvim solidno i, uprkos tome što sam znao šta se desi na kraju, odlično se nadovezao na priču o Fetch koju je ispričao Second Son.

Naravno, gluma je i dalje na vrhunskom nivou, baš kao i ostatak produkcije, počevši od muzike i soundtracka (posebne pohvale idu glavnoj temi), pa do grafike na koju i ne treba trošiti previše riječi, obzirom da je u pitanju jedna od najljepših i tehnički najnaprednijih vizuelnih prezentacija na aktuelnim konzolama. U sve to ćete se moći i sami uvjeriti – kako tokom igranja, tako i tokom korištenja odličnog Photo Moda, koji je ovaj put dostupan u igri od samog početka.

1/1

I tu dolazim do gameplaya, koji se ponovo bazira na korištenju super moći i rješavanju nekolicine misija smještenih u Seattleu, uz povremene izlete u sporedne misije i posebne arene, koje predstavljaju jedini pravi novitet u serijalu. No, krenimo nekim redom – glavne misije su, nažalost, prilično neinspirativne i svodiće se tek na one standardne – "odi sa tačke A na tačku B i sredi sve protivnike koje tamo zatekneš", uz poneku u kojoj će vas igra smjestiti na krov vozila u pokretu i narediti vam da – pogađate – sredite sve protivnike koji vas ganjaju po gradu. Slična situacija je i sa sporednim misijama, koje se ponovo svode na crtanje grafita (koji ovaj put izgledaju znatno ljepše, jer ćete ih crtati neonom), pronalazak sigurnosnih kamera i slične jednostavne aktivnosti.

Srećom, super moći koje imate na raspolaganju su još jednom prilično interesantne – iako ste ovaj put ograničeni tek na moći bazirane na neonu, borba sa protivnicima i kretanje kroz Seattle su i dalje izuzetno zabavni. I to posebno zahvaljujući nekolicini novih poteza u borbi na blizinu, kao i svojevrsnim oblacima neona koje ćete pronaći na ulicama Seattlea, a koje će znatno ubrzati vaš Neon Run, zbog čega ćete se gradom kretati nenormalnim brzinama, što je još jedan element novog Infamousa koji me podsjetio na genijalni Saints Row 4.

Što se tiče ranije spomenutih arena, u igri ćete ih pronaći nekoliko, a možemo ih podijeliti na dva tipa – u prvom je potrebno poraziti što više talasa protivnika, dok je u drugom potrebno spasiti i taoce koji će se sa vremena na vrijeme pojavljivati na mapi. I dok su same arene relativno jednostavne, borba sa protivnicima i kretanje po mapi su i dalje prilično zabavni, baš kao i u kampanji, tako da je u First Lightu vrlo lako uživati i nakon što odigrate glavnu priču. Također, ukoliko na konzoli imate i save fajlove iz Infamous Second Sona, First Light arene vam nude i mogućnost njihovog odigravanja sa Delsinom, što je svakako dobrodošao dodatak i solidan izgovor da svoju kolekciju PSN trofeja obogatite još jednim Platinumom.

Sve u svemu, First Light se pokazao kao sasvim solidan dodatak najnovijem Infamousu. Istina, misije su neinspirativne, a i priča je mogla biti bolja, ali je gameplay još uvijek i više nego zabavan, tako da mi u igri nije bilo mrsko završiti sve glavne i sporedne misije, kao ni sve dodatne izazove i bonus arene sa kojima je First Light obogatio serijal. Pa, ukoliko ste uživali u Second Sonu i ukoliko First Lightu možete oprostiti gore navedene probleme, znate šta vam je činiti.

Infamous Official Site

gameplay je i dalje zabavan, interesantne nove neonske super moći, vrhunski vizuali;

priča, neinspirativne glavne i sporedne misije;