Ako zanemarimo Divinity: Original Sin, čiji genijalni gameplay je pojeo veći dio slobodnog vremena svakog PC igrača koji drži do sebe, mjesec juli je nesumnjivo obilježio Destiny beta test. A obzirom na to koliko love je Activision ulupao u svoju novu FPS uzdanicu, ne čudi činjenica da je betu bilo skoro nemoguće izbjeći ukoliko ste vlasnik ijedne od Sonyjevih ili Microsoftovih konzola – beta kodovi su se dijelili šakom i kapom, a svaki od njih je podrazumijevao tri koda koja ste mogli podijeliti sa prijateljima/strancima na Internetu. Na kraju, Bungie i Activision su pretprošlog vikenda otvorili betu i ponudili pristup svim zainteresovanim igračima, koji su konačno dobili priliku vidjeti oko čega se diže toliko buke.

A ukoliko ste nekim čudom propustili i sami isprobati betu, u nastavku možete pročitati šta je to novo ponudila u odnosu na alphu i koliko mi je vremena trebalo da iza sebe ostavim sve one MMO-like questove i posvetim se isključivo PVP multiplayeru.

***

Nakon što je početni hype malo splasnuo, pomirio sam se sa činjenicom da je Destiny u biti neobična kombinacija MMO/FPS/loot-fest elemenata u kojoj ćemo se isključivo napucavati – i to sa kompjuterskim protivnicima, kada se već ne budemo napucavali sa drugim igračima. I u tome nema ništa loše! Pogotovo kada je napucavanje odlično i isprepleteno sa skupljanjem nove opreme za naše likove. No, ostaje da se vidi na šta će na kraju ličiti to skupljanje opreme i koliko će se oslanjati na grind – maksimalni nivo do kojeg ćemo moći napredovati u finalnoj igri je 20, a u beti smo bili ograničeni na 8. nivo (ali smo za razliku od alphe, gdje smo napredovali od 3. do 7., ovdje dobili priliku napredovati od 1. nivoa).

A osim o količini neophodnog grinda kako bi se dočepali bolje opreme, iskustvo u finalnoj verziji igre će ovisiti i o raznolikosti preostalih skillova za sve tri igrive klase. Međutim, da budem iskren, nisam previše istraživao skill tree u beti, tako da ću se suzdržati od daljih komentara dok ne isprobam finalnu verziju igre. Ali, ono što mogu prokomentarisati malo detaljnije nego u tekstu sa impresijama iz alphe je priča – ovaj put smo dobili priliku vidjeti sami početak igre i odigrati prvih 5-6 misija, a osim na Zemlji, beta je u vremenskom periodu od nekoliko sati igračima ponudila i jednu misiju na Mjesecu.

1/1

No, uprkos robotskom filteru kojim je obogaćen glas Petera Dinklagea, zgodnoj prerenderisanoj animaciji na početku igre i kasnijim in-engine animacijama koje se vrte između misija, priča me još uvijek nije uspjela očarati niti posebno zainteresovati, pa se sve čega se sjećam zapravo može svesti na:

"...bla bla, iznad Zemlje se pojavio neobični planetoliki objekat kojeg su ljudi nazvali Traveller i koji nam je pomogao da osvojimo Sunčev sistem, ali je sa sobom usput doveo i misteriozne vanzemaljce – rez – apokalipsa – rez – budite se u postapokaliptičnoj Rusiji"

I dok bi se priča tokom nastavka igre možda i mogla razviti u nešto zanimljivije (iako se ne bih smio kladiti u to), meni bi bilo draže kada bi misije u nastavku igre evoluirale u nešto više od najobičnijih "odi sa tačke A na tačku B i upucaj sve što se kreće/preživi toliko-i-toliko talasa protivnika/odbrani svog Ghosta (a.k.a. Dinklagea) od protivničkih napada". Naime, iako je misija na Mjesecu ponudila i nekoliko vozila sa kojima sam se već imao priliku upoznati u PVP multiplayeru, ciljevi misije ni u jednom trenutku nisu bili posebno zanimljivi niti posebno drugačiji od već navedenih. Također, nakon eksperimentisanja sa Explore modom u alphi, ovaj put sam isti odlučio u potpunosti preskočiti zbog svih njegovih MMO-likih questova, ali i zbog toga što sam Rusiju (jedino područje dostupno u Explore modu) već pošteno istražio tokom igranja alphe.

Što se tiče PVP multiplayera, tu nemam puno šta novoga za reći, jer nam Bungie u beti nije ponudio ništa – ako izuzmemo par novih mapa – što već nismo vidjeli u alphi. No, u međuvremenu su neka oružja dodatno izbalansirana, tako da sam se sa pomalo prejakih pulse-puški (ili kako se već zovu), tokom bete prebacio na auto-rifle/snajper kombinaciju, koja se pokazala najboljim rješenjem za odličnu novu mapu na Veneri. A konačno sam primjetio i in-game radar, koji se pokazao kao odličan asistent prilikom odbrane kontrolnih tačaka...

I to bi bilo to od impresija iz bete. Za sve one koji su bacili pogled na kraj teksta prije nego su ga pročitali – PVP multiplayer je i dalje prezabavan zbog konstantnih duplih skokova, specijalnih skillova i mapa na kojima se igra, PVE sadržaji u igri su zabavni zbog pametnih protivnika i odličnog napucavanja (ali će nakon nekog vremena pokazati svoje neinspirativno MMO korijenje), a priča i dalje ne djeluje posebno zanimljivo. Drugim riječima – čeka se 9. septembar, uz nadu da će priča i PVE misije u nastavku igre postati zanimljivije, dok u kvalitetu PVP multiplayera još uvijek nemam puno razloga sumnjati.

www.destinythegame.com

SPECIFIKACIJE:
Žanr: online FPS;
Razvojni tim: Bungie;
Izdavač: Activision;
Platforme: PlayStation 4 (testirano), Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360;
Datum izlaska: 9. septembar 2014.