Dva mjeseca nakon solidne treće epizode, Walking Dead se vraća na naše ekrane sa predzadnjom epizodom druge sezone. A obzirom da ste na našem sajtu do sada već imali priliku pročitati recenzije prve i treće epizode, vjerujem da znate šta vam je činiti i šta vas čeka u nastavku teksta (hint: rimuje se sa boiler squirt).

***

Da budem iskren, ne znam zašto me je iznenadila scena u novoj epizodi u kojoj je Clementine morala sjekirom skratiti muke jednom od nedavno zombificiranih članova svoje družine i u kojoj joj to i nije uspjelo iz prvog, a bogme ni iz drugog pokušaja – ipak nas je Telltale nečem sličnom izložio još na samom početku prve sezone. No, možda su nas sve vrijeme zapravo i htjeli natjerati da se više ne vežemo pretjerano za druge likove kako bi nam (nedostatak) izbora u sličnim situacijama bilo lakše prihvatiti – što su u mom slučaju svakako uspjeli. Lik si iz druge sezone i uspio/la si dogurati do četvrte epizode samo kako bi završio/la kao zombi zaglavljen u ogradi? Chop-chop, što se mora mora se, žao mi je.

I ne znam koliko ovakvom razvoju situacije doprinosi moja odluka da epizode iz druge sezone igram čim budu objavljene, umjesto da sačekam petu i onda ih sve odigram u nekoliko dana, jer mi se čini kako sam za likove u prvoj sezoni mario znatno više nego za većinu novajlija iz druge. Još ako su u pitanju likovi koji su više-manje naporni od samog početka, nebitno iz kojih razloga, oko kojih se konstantno treba truditi samo kako bi vas kasnije nastavili sputavati...

I upravo zbog toga mi je u neku ruku bilo... 'ajmo reći drago kada sam u novoj epizodi dobio priliku neke od njih, u potpunosti slomljene i naizgled nezainteresirane za preživljavanje, konačno ostaviti iza sebe. I što je još zanimljivije, isto je učinila gomila drugih igrača (tačnije, njih cca. 50%), ako je vjerovati statistici prikazanoj na kraju epizode.

1/1

Spomenuta statistika me iznenadila i podatkom da su i sve druge odluke u novoj epizodi podijelile igrače na dvije skoro identične polovine, pa izgleda kako nisam jedina osoba koja nije ništa naučila iz prve sezone igre i koja se u jednom trenutku pretvorila u svojevrsnog bandita, što je Telltale jedva dočekao i prigodnom reakcijom drugog lika me natjerao da se zapitam u kakvo sam se to čudovište pretvorio.

Sve to se odlično nadovezalo i na ostatak epizode, kroz koju ćete steći dojam da vas igra priprema za život vuka samotnjaka, pogotovo u trenucima kada budete razgovarali sa jednim od meni zanimljivijih likova iz druge sezone – naizgled hladnokrvnom Jane, sa kojom će se Clementine u novoj epizodi konačno upoznati kako treba.

Standardno, gameplay se svodi na razgovore i quick-time sekvence, tako da u tom aspektu ne trebate očekivati nikakva iznenađenja. Isto tako, standardni su i kvalitet napisanih dijaloga, gluma, kao i uvjerljivost scena u kojima ćete se zateći, uz tek poneku upitnu scenu ili dijalog koji je mogao biti nešto bolji.

I kao šlag na tortu, epizoda će završiti gigantskim cliffhangerom, prije kojeg vas čeka itekako zanimljiva odluka, čije posljedice bi mogle će biti prilično gadne. I ne znam gdje to sve ostavlja Clementine i hoće li na kraju sezone završiti kao vuk samotnjak, kao što je ova epizoda dala naslutiti, ali ono što znam je da jedva čekam finale sezone. Baš kao i neminovni povratak staroj praksi namaštavanja mogućih promjena koje će donijeti iduća sezona i koje se na kraju vjerovatno neće desiti. Ali, o tom potom.

Žanr: avantura;
Razvojni tim/izdavač: Telltale Games;
Platforme: PC (testirano), PlayStation 3, PlayStation Vita, Xbox 360, iOS