"Slavni atletičar Oscar je optužen da je ubio svoju ženu. Izjašnjavajući se kao nevin, tvrdi da je njegova žena u pola noći ustala iz kreveta da ode po piće te se zatim okliznula na list salate ispred frižidera i osam puta se nabola na kuhinjski nož koji je slučajno bio smješten na rub sudopera sa oštricom okrenutom prema gore". Ovaj i slične morbidne opise prožete sarkazmom imat ćete u Kill The Bad Guyu priliku čitati u velikom broju, budući da su se autori dohvatili svih mogućih i nemogućih zločinaca i diktatora, uključujući i neke sa ovih prostora, te vam dali priliku da ih pobijete u stilu Crne Guje, Monty Pythona i sličnih crnohumorističnih djela.

O čemu je dakle riječ? Kill The Bad Guy je jedna vrsta krvave puzzle igre u kojoj se nalazite u ulozi člana tajne organizacije čiji je cilj čišćenje svijeta od gamadi, tj. raznoraznih okorjelih zločinaca koji slobodno šetaju po ulicama. Tamo gdje je zakazao zvanični sistem sprovođenja pravde, uskačete vi sa arsenalom sabotaža kamiona za odvoz smeća, šahtova, klima-uređaja, automobila, dizalica i sličnih objekata čiji su kvarovi usmjereni na izazivanje "slučajnih" lomova, obezglavljivanja i komadanja meta u tamnim uličicama. Ideja je jednostavna: pred sobom imate manji minimalistično dizajnirani gradski kvart po kojem odabrani zločinac nevino šeta, a po njemu razbacane interaktivne objekte koje možete u pravom momentu aktivirati te tako spljoštiti, spaliti, razrezati ili nepopravljivo ugruvati gada.

Prva grupa "slučajeva" je jednostavna i služi samo za trening, da uvježbate manipulisanje objektima i upoznate se sa zaletom kojeg vozilo mora imati da bi odskočilo 20 metara preko rampe i spljoštilo zločinca. Prava zabava (ili veselost, zavisno od toga šta vam više odgovara) počinje od drugog poglavlja, kada ubistva morate osmisliti tako da izgledaju kao nesretan slučaj, a slučajni prolaznici iz incidenta izađu sa svim rukama, nogama i jetrama na broju.

Svako od poglavlja, kojih ima šest, donosi deset standardnih misija sa novim izazovima i trikovima, pa će u drugoj polovici igre biti poprilično komplikovano ubiti pojedine likove ili prikupiti maksimalan broj poena. Naprimjer, zločince u kasnijim slučajevima vam valja ubiti u područjima u kojima ima previše civila, policijskih patrola i sigurnosnih kamera, paralelno sa sve većim brojem interaktivnih objekata pomoću kojih ubistvo možete sprovesti na više načina. Smrdljivim leševima uginulih pasa (!), saobraćajnim znakovima i drvenim barikadama možete usmjeravati mete kroz ulice dok ne dođu baš na ugao iznad kojeg ste objesili klavir na labavi konopac. Yep, kao u crtanom filmu. Ovdje dolazimo do sporednih zadataka koje uglavnom morate pogoditi na osnovu namjerno nejasnih i morbidnih uputstava – recimo, kada u jednoj misiji dobijete hint da susjedstvo ne treba zaudarati po izgorjelom mesu, to znači da metu ne treba zapaliti nego "samo" smrviti eksplozijom. Šokirani? Kao što rekoh, francuska posla.

Ako mislite da je ovo bizarno, samo čekajte da vidite bonus misije! Naime, svako od poglavlja ima po jedan slučaj koji ima radikalno drugačiji gameplay od ostatka igre, podjednako bolestan, naravno. Prvi od takvih je odbrana baze od invazije zombija, pri čemu morate koristiti destrukivne objekte iz glavnih misija i nadajmo se već izoštrene reflekse da bi suzbili talase upornih hodajućih leševa. Zatim slijedi kratka, ali slatka parodija Angry Birdsa u kojoj bombardujete zločince poredane na uništive platforme, a poslije imitacije Lemmingsa ćete definitivno biti potpuno upućeni u sve prednosti i nedostatke dekoracije crvenom bojom na bijelim i sivim zidovima.

Jedini problem sa svim ovim je to što bolje zvuči nego što izgleda u praksi – Kill The Bad Guy nažalost do samog kraja ostaje na nivou mobilne igre za puko prekraćivanje vremena, kao Peggle za ucrnjačene. Ili Tetris za ljubitelje Slayera. Tokom igranja nisam mogao, a da ne razmišljam o tome koliko bi bila bolja slična igra koja bi detaljnije simulirala atentate i sabotaže u punokrvnim strateškim misijama širom svijeta. Tu je i izluđujući soundtrack, odnosno jedna ne baš posebno dobra pjesma koja se stalno vrti sve dok je ne počnete sanjati. Siguran sam da postoje zatvori u kojima je to metoda mučenja (možda je to bila još jedna šala autora?), pa savjetujem instantno isključivanje muzike, a možda i kompletnog tona čim pokrenete igru.

Krvavo, zarazno i originalno – Kill The Bad Guy se generalno isplati odigrati. Moram priznati da igrom nisam bio ni približno ovoliko zadovoljan dok nisam vidio bonus misije i kasnije zadatke. Stoga se naoružajte strpljenjem čovjeka koji okreće ražanj kako biste dogurali do dobrijeh stvari.

1/1

Cijena: 15 eura

Ideja, nasilje, broj misija, specijalne misije