Main menu
Welcome, Guest
Username: Password: Secret Key Remember me

TOPIC: Igre koje su lose ostarile

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3584

  • Paul Denton
  • Paul Denton's Avatar
Nedavno sam pokusao ponovo odigrati Half Life 2, i ovo je bar sto se mene tice, cist primjer igre koja je lose ostarila. Prva verzija Source engina vise nije graficki impresivna - osim facijalne ekspresije koja nekim cudom moze konkurirati i modernim igrama. Teksture su mutne, a shaderi relativno loseg kvaliteta i oskudno upotrebljeni. Sve je ovo pogorsano time sto je igra isla na neki realisticni graficki stil. No veci problem je zastarjelost gameplay-a. Prvo sto upada u oci je da je igra ekstremno linearna, vise nego i prvi HL, eksploracije prakticno i nema a sto nekako smeta nakon sto odigrate Far Cry ili Deus Ex ili Witcher itd.. Drugo, samo napucavanje je losije u odnosu na vecinu modernih shootera, ukljucujuci spomenuti Far Cry. Trzaja ( osim magnuma) i preciznog nisanjenja nema, zvukovi su opet relativno slabi. Prica je i dalje dobra, no to ne znaci mnogo nakon sto ste igru vec odigrali.

- Oblivion - tesko je nekako zamisliti da je nesto sto je 2006-e izgledalo graficki vrlo impresivno danas izgleda poprilicno lose. Sve je nekako... polovicno odradjeno, pretpostavljam zbog toga sto su tada dostupne pc komponente iz 2006 ionako jedva vukle igru. O gameplayu se nema mnogo sta reci - meni je Skyrim kudikamo bolji u skoro svakom pogledu. Problem je konkretno u level skaliranju, (vrlo) repetitivnom i uglavnom nemastovitom dizajnu dungeona, i lose uradjenoj borbi. Lukovi su jednostavno preslabi, borba hladnim oruzjem se pogotovo na visim nivoima svodi na beskrajno zamahivanje macem ( kojem nedostaje bilo kakav "osjecaj udarca" i stvarnog ranjavanja protivnika)u pokusaju da Goblinu poglavici skinete deseti dio healtha koji se mjeri u hiljadama, a magija je prejaka i u slucaju destruktivne dosadna za koristenje.

Imate li nekih svojih primjera?
The administrator has disabled public write access.

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3585

  • Bijeli-Plašt
  • Bijeli-Plašt's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Nino, btw
  • Objave: 440
  • Thank you received: 397
Nijedna Bethesdina igra nije pristojno ostarila, pa ni kultni Morrowind, koji je danas gotovo pa neigriv bez modova za mesh, animaciju pokreta, a da ne spominjem izglede NPC-jeva. Izuzetak je možda FO3, no ostavljam to za diskusiju dok uspijem snaći malo vremena za povratak u Capital Wasteland.

GTA potez III-San Andreas bi bio moj odabir za ovu rubriku. Neki dan (ili prije, ljetos :blink: ) sam htio odigrati malo San Andreasa, koji mi je ostao u toplom sjećanju iz nekog razloga, međutim igra je tako loša ostarila da sam prekinuo nakon prvih par misija. Istina, to je PS2 igra, kao i Vice City, ali i Shadow of Colossus je bila PS2 igra, a nju sam neki dan podigao na emulatoru i izgledala je barem pet godina mlađe nego što zbilja jeste. :woohoo: Nešto mi kaže da je i GTAIV također veoma loše prošla iz svojih tinejdžerskih/mladoodraslih dana u zrele godine, a za njom i bolji dio velikih AAA igra za prošlu konzolašku generaciju.

Meni ne smeta toliko grafička zastarjelost, ipak je moja najdraža igra iz daleke 1998.-e, a igram je samo sa fixom za modernu rezoluciju. GTAIII i rođaci pate i od mehaničke zastarjelosti -- kontrole su veoma nezgodne, AI veoma grub, a "ponovna" igrivost je ograničena manjkom izbora ili račvanja u priči.
Magic: The Gathering -- Red/Black;
Shadow Era -- Templar Allies;
Hearthstone -- Control Warrior;
to je sve što morate znati.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Paul Denton

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3586

  • Paul Denton
  • Paul Denton's Avatar
Morrowind graficki jeste ostario ( mada vec u startu nije izgledao pretjerano dobro, osim vode i neba ) ali mehanicki nije toliko posto je punokrvni RPG.
Slazem se sa GTA serijalom do GTA 4. Predugo su koristili graficki engine iz 2001 koji ,opet, vec u startu nije izgledao dobro. Svijet u igrama je dosta isprazan, sa manjkom dodatnih aktivnosti. GTA 4 i dalje izgleda sasvim pristojno (bar na PC-u) i ima vrlo impresivan fizicki engine pa s te strane igra nije zastarila, po mom misljenju. Problemi koje ta igra sada ima su isti oni koje je imala nakon sto je tek izasla tj; vrlo repetitivne\nemastovite misije i dosadan i bezbojan svijet.
The administrator has disabled public write access.

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3587

  • Bijeli-Plašt
  • Bijeli-Plašt's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Nino, btw
  • Objave: 440
  • Thank you received: 397
Po mom iskustvu, FPS-ovi veoma loše stare, a iza njih su i trkaće igre. COD i NFS naslovi su najbolji primjer. Mnogi su se bunili što EA gasi online podršku starih NFS naslova (a neki uglavnom singleplayer naslovi više nisu dostupni na prodaju, van Ebaya), ali to proističe iz činjenice da te igre imaju igraći život koji traje samo do izlaska novog naslova, kada igrači jednostavno kupe novi i prijeđu na blistaviju grafiku. Trkaće igre naročito prodaje što vjerniji rendering limenih ljubimaca, a sve osim tekstura se mahom copy-pastuje u novu igru.

COD naslovi, vjerujem, čak imaju i "ugrađenu" zastarjelost. Mislim, ne bismo htjeli da ne prodamo deset miliona primjeraka *samo* ove godine. ;) Ipak, što se tiče multiplayer scene, Battlefield 3 i 4 su pristojno ostarili. Četvorka je aktuelna, a ni trojci ne nedostaje igrača. Što se tiče singleplayer igara... Kako-tako. Rage, primjera radi, bio je gigant nekih sedam dana, dok je hype od trailera trajao, a sada ga se malo ko sjeća. Uspon HL igara, mislim, bio je zaslužan veoma dobrom čitanju trenutka u gamingu od strane Valve-a. Obje igre su izašle tačno u trenutku kada je trebalo, donoseći do tada rijetke smisalice poput vragolija sa fizikom ili meni tako dragog post-socijalističkog okruženja.

Nekada igra treba samo ganuti dovoljno srca da bi pošteno ostarila. Igrači su meka i senzibilna stvorenja ipak...






:silly:
Magic: The Gathering -- Red/Black;
Shadow Era -- Templar Allies;
Hearthstone -- Control Warrior;
to je sve što morate znati.
The administrator has disabled public write access.

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3588

  • Elfudin
  • Elfudin's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Microsoft Certified Professional
  • Objave: 615
  • Thank you received: 296
Nedavno sam i sam razmisljao o starenju igara nesto mi je bilo prahnulo da predjem opet Gothic serijal (ciji sam veliki fan) pa onda i Risen, Gothic I & II, koje su mi i najbolje u serijalu jednostavno nisam se mogao natjerat da nastavim, mozda sam postao vece peka po pitanju grafike nego sto sam prije bio. Gothic III nikad nisam ni zavrsio mada sam ulozio desetak sati u tu igru, koju sam i mrzio i volio. Uglavnom sada igram Risen jer ga nikad nisam zavrsio kako treba, ako se zanemare prilicno sramotni bugovi, moram priznat da prilicno uzivam igrajuci nezvanicni nastavak Gothica B)

PS Gothic IV mi je njesra, da prostite na mom francuskom.
In war, victory. In peace, vigilance. In death, sacrifice.
The administrator has disabled public write access.

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3589

  • Asko
  • Asko's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Objave: 332
  • Thank you received: 332
Ima dosta igara koje bih imao volju ponovo preći (npr. SC: Chaos Theory, PoP: Warrior Within, PoP: The Two Thrones i sl.) ali baš iz tog razloga se ne usuđujem. Jednostavno želim da ih se sjećam onakvih kakve su me svojevremeno oduševile.

Hajmo prvo uzet za primjer Teoriju kaosa. U to vrijeme sve akcijske igre koje sam igrao su uglavnom bile linearne pucačine i kada sam zaigrao taj treći Splinter Cell koji mi je dao mogućnost (odnosno obavezu) da nivoe prelazim bešumno te mi ponudio više alternativnih načina likvidacije i prelaska misije ja sam, oprostite mi na izrazu, "pao na guzicu" i toliki je na mene ostavio uticaj da barem narednih 5 godina nisam nijednu sirovu pucačinu primakao mišu i tastaturi. Ali ako taj isti neponovljivi Chaos Theory uzmemo u kontektsu modernih stealth igara uvidjet ćemo da nema ni približnu slobodu igranja kao npr. najnoviji SC: Blacklist, a tek ako u jednačinu uvrstimo i neke druge akcijske igre (Far Cry 3 i 4, DE: HR...). Konkretno na primjeru Chaos Theoryja grafika nije problem jer ionako 95% igre smo proveli u mraku sa uključenim night-gogglesima, atmosfera je sigurno još uvijek vrhunska ali eto sa gameplay stanoviša igra više nije vrh kao nekada.

S druge strane, kod Warrior Withina i Two Thronesa imamo suprotnu situaciju. Ova dva nastavka su još uvijek bolja od ovog novog The Forgotten Sandsa po svemu osim po grafici. Imaju daleko bolji i dublji sistem borbe, imaju bolji dizajn svijeta i onu pravu perzijsku mističnu atmosferu, bolju i priču ali me zato odbija grafički jer su već dobro ostarili po tom pitanju i sav taj svijet nije više ni približno impresivan kao nekad.

Prema tome igre neminovno stare, neke brže neke sporije, a neke su nam jednostavno toliko prirasle srcu da ne želimo prihvatiti činjenice pa sami sebe lažemo. Ako mene pitate jedina dva segmenta u kojima stare igre još uvijek mogu ravnopravno konkurirati najnovijim naslovima su priča i atmosfera.
"Too bad that all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair."
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Bijeli-Plašt

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3590

  • Bijeli-Plašt
  • Bijeli-Plašt's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Nino, btw
  • Objave: 440
  • Thank you received: 397
Moj Asko, ja se ne bih mogao dugo uzdržati igranja nekog starog naslova. Ako želim ponovo iskusiti atmosferu nekog drugog svijeta, čuti muziku koju još danas pjevušim ili vidjeti nekog lika koji mi je bio zanimljiv, mutne teksture mi neće mnogo smetati. Kako ja vidim, neka igra je živa dok je ljudi igraju, a kada je prestanu igrati, prestaje postojati i onaj njen svijet koji nas je privukao.

RDR je jedna od mojih najdražih igara svih vremena, i svako-malo volim uključiti prastaru crnu ciglu PS3-a i napuniti DualShock 3 kako bih se ponovo našao u sedlu, na putu preko prerije pod nebom zasutim zvijezdama, u pratnji bare akorda i praćenih žalosnim zviždukom. Modeli NPC-ova su veoma siromašni uspored novih igara, a često izgledaju i "spljošteno" iz određenih uglova. A ipak, tu je Winchesterka, brz konj i potjera za bandom u sedlu. :lol:

Usput, nabrojao si par igara i na mojoj listi za retro-odstrel. Naročito PoP igre, koje sam uvijek volio zvog spoja akrobacije, platforminga i borbe praćene bliskoistočnim settingom. A zanimljivo, Chaos Theory ne izgleda loše ovih dana, za igru na Unreal 2 pogonu. Thief Deadly Shadows je također građen na prerađenoj Unreal dvojci, a (po mom mišljenju) njegov sistem dinamičnih sjenki i osvjetljenja je neprevaziđen, čak i od strane reboota.
Magic: The Gathering -- Red/Black;
Shadow Era -- Templar Allies;
Hearthstone -- Control Warrior;
to je sve što morate znati.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Asko

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3591

  • Asko
  • Asko's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Objave: 332
  • Thank you received: 332
Bijeli-Plašt wrote:
A zanimljivo, Chaos Theory ne izgleda loše ovih dana, za igru na Unreal 2 pogonu. Thief Deadly Shadows je također građen na prerađenoj Unreal dvojci, a (po mom mišljenju) njegov sistem dinamičnih sjenki i osvjetljenja je neprevaziđen, čak i od strane reboota.
Prošle godine sam prešao SC: Double Agent kojeg pokreće isti engine (UE 2.5) kao i Chaos Theory i lijepa je i danas pa vjerujem da je i Chaos Theory još uvijek pristojan. Često budem u iskušenju da obrišen prašinu sa dvd-a i ponovo je pokrenem pogotovo jer je to igra koja je ostavila najjači uticaj na moju gamersku "karijeru", ali ne znam koliko bi to bilo pošteno jer šta ako je nakon ponovnog prelaska budem morao ocijeniti sa nižom od 90+ :unsure:.
"Too bad that all the people who know how to run the country are busy driving taxi cabs and cutting hair."
The administrator has disabled public write access.

Igre koje su lose ostarile 3 years 8 months ago #3593

  • Paul Denton
  • Paul Denton's Avatar
Mislim da dosta toga zavisi od tipa igre. Recimo, vecina old school RPG-ova ni u svoje vrijeme nije imala zabavan sistem borbe, s obzirom da se isti oslanjaju na pisana pravila i vjestine lika u igri a ne igraca. Mislim da je ono sto je igrace privuklo takvim naslovima imerzija i atmosfera, sto se ne gubi previse s vremenom. Mozda donekle i to sto su mnogi od tih naslova, poput Deus Ex-a i Morrowinda, u svoje vrijeme bili revolucionarni. Nakon sto odigrate par kopija tih igara, kod svake nove imati cete utisak kao da ste to sve vec presli. Isto tako se moze reci da igre koje se oslanjaju na tehnikalije i grafiku da bi sve to ponudile igracu, nece dobro ostariti.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.239 seconds