Main menu
Welcome, Guest
Username: Password: Secret Key Remember me

TOPIC: Dev Log - ALT BOSNIA

Dev Log - SILENT VOID 1 year 7 months ago #3913

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
Igra je doživjela nekoliko promjena od kojih su najvažnije:
- Prelazak u 3D
- Prelazak iz tower defense u tactical role-playing žanr
- Sve online opcije su izbačene.

Još uvijek nisam siguran da li će editor biti dostupan za PC igrače. Možda nakon što igra izađe. PS4 i PS Vita verzije editora neće biti sigurno.
Na igri nisam nikad prestao raditi, jednostavno ima tu dosta posla, posebno oko editora. Ali nevjerovatno zanimljiv posao.

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD

Dev Log - SILENT VOID 1 year 4 months ago #3940

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
Tectum editor novine:
Transform alat
- Zaključavanje ose na X, Y ili Z (odlično za precizno pomjeranje).
- Multi selekcija i pomjeranje više objekata odjednom (kada scena postane kompleksna, ova opcija je veoma bitna)
Dialog alat
- Alat je sada dio Tectum editora i ne ovisi o Unity editoru.
- Editovanje vizuelnih opcija (font veličina, ime, boja, sjena, pozicija na ekranu).
Cutscene alat
- Method Track - Pored Property trake, alat sada podržava i direktno pozivanje metode bilo kojeg objekta unutar scene. Podržava čak i metode sa parametrima.
Npr. u 120-oj sekundi animacije nađi kameru broj 1 i pozovi njenu metodu PromjeniKameru. Kao argument stavi kameru broj 2. Ova vrsta trake bitno proširuje mogućnosti alata.
- Dialog Track - Daje opciju kačenja nekog od kreiranih dijaloga iz Dialog alata u Cutscene alat i prikazivanje istog u toku animacije. Također, ako npr. promjenimo dio nekog teksta unutar Dialog alata, Cutscene alat će automatski osvježiti i zakačen dialog.
Objekti
- Trigger objekat - Nevidljivi objekat koji se postavlja unutar scene i poziva određenu metodu (sa parametrima) ili mijenja određeni property drugog objekta. Može se aktivirati na više načina. Npr. možemo postaviti trigger pored vrata kuće. Kada je igrač dovoljno blizu trigger zove metodu OtvoriVrata ili UčitajUnutrašnjost i sl.
Inspector alat
- MyAutoInput - Učitava sve podržane klase (komponente) selektiranog objekta i kreira odgovarajući UI elemenat. Npr. ako vidi da objekat ima int tip varijable kreira UI elemenat za unos broja. Do sada podržava oko 10 tipova vrrijdnosti od int, float, string, preko Entity, List<T>. Podržava čak i cijele klase. Sve radi automatski tako da ne moram za svaku klasu kreirati interfejs posebno. Ovo je vjerovatno najkorisniji dio logike editora.
Editor
- Nema više destruktivnog testiranja - Prije, kada bih unutar Tectum editora testirao scenu, to testiranje bi direktno mijenjalo source same scene i onda bih morao "ručno" vraćati stvari nazad poput igrača, pomjerenih objekata i sl. Sada tokom testiranja ili igranja, editor sve vrijeme radi sa kopijom scene te nakon Stop naredbe učitava cijelu originalnu scenu nazad.
- Compositional guides - Rule of Thirds, Center, Safe Area, Center-cut area.

Počeo ove sedmice i rad na Motor alatu. Pomoću ovog alata ću moći mjenjati opcije skeletona (kojeg Unity generiše) svih objekata koji u sebi imaju predefinisane animacije. To su animacije koje pravim u Blenderu, trčanje, hodanje i sl.
Unutar Motor alata ću moći upravljati određenim dijelovima skeletona (kojeg sam već napravio u Blenderu). Npr. ako u cutsceni želim prikazati igrača i u 120-oj sekundi nakon kraćeg dijaloga prikazati ga kako okreće glavu prema prozoru, za to služi Motor Tool, na kojem radim.

Ovo su samo od nekih poboljšanja na kojim sam radio od zadnjeg pisanja. Jedna od najvažnijih stvari jeste da cijeli Tectum editor gotovo nikako ne zavisi od Unitya. To važi i za sačuvane scene. Kada bude neka druga igra, ako odlučim da ovo sve prenesem u novi engine ili napraviti vlastiti, sav Tectum Editor se može portati u nekoliko sedmica.
Naravno, u pozadini radim i na drugim stvarima kao što je modeliranje, crtanje tekstura, pišem mini scenarij i učim praviti muziku. :)



The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Asko, Serious NERD, tux

Dev Log - SILENT VOID 1 year 4 months ago #3946

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
Tectum Editor novine:
Editor
- Učitavanje eksternih C# scripti i dinamična kompilacija
Prošlu sedmicu sam proveo istraživajući na koji način da omogućim pisanje nove gameplay logike za igru bez korištenja Unitya.
Na početku sam razmišljao da zakačim neki popularan jezik poput LUAe ili Pythona. Čak sam razmatrao i opciju da radim na vlastitom skriptnom jeziku, ali bi to uz već postojeći editor produžilo vrijeme razvoja mnogo više. Sve dok nisam naišao na post o C# dinamičnoj kompilaciji. Što je najbolje, C# u sebi već ima ugrađeno rješenje koje traži svega desetak linija koda.

Tectum sada može učitati nove C# skripte i kompajlirati bez korištenja Unitya. Radim unutar standalone verzije Tectuma, želim napisati logiku za novog neprijatelja i odmah to testirati? Ili želim izmijeniti dio logike koja detektuje da li kao igrač želim ići lijevo ili desno? Više ne moram gubiti vrijeme da upalim Unity, pokrenem build koji traje po 5, 10 ili više minuta. Sada napisanu ili izmijenjenu C# skriptu odmah mogu koristiti unutar Tectuma.

Debug alat
- Prikazuje debug informacije

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, tux

Dev Log - SILENT VOID 1 year 1 month ago #3975

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
The administrator has disabled public write access.

Dev Log - SILENT VOID 1 year 1 month ago #3977

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
Run, Forrest, Run!

Skeleton jednog od modela.
Program: Blender

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, tux

Dev Log - SILENT VOID 1 year 13 sati ago #3984

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
WIP model
Program: Blender

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD

Dev Log - SILENT VOID 11 months 2 weeks ago #3989

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, Bijeli-Plašt, Elfudin

Dev Log - SILENT VOID 11 months 3 weeks ago #3993

  • Bijeli-Plašt
  • Bijeli-Plašt's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Nino, btw
  • Objave: 440
  • Thank you received: 397
Uh, što ovaj prelazak u 3d eskalira! :cheer:
Magic: The Gathering -- Red/Black;
Shadow Era -- Templar Allies;
Hearthstone -- Control Warrior;
to je sve što morate znati.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, Haris Mujkic

Dev Log - SILENT VOID 11 months 1 week ago #3998

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD

Dev Log - SILENT VOID 11 months 1 dan ago #4002

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Programmer
  • Objave: 274
  • Thank you received: 347
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, Elfudin
Time to create page: 0.139 seconds