Main menu
Welcome, Guest
Username: Password: Secret Key Remember me

TOPIC: ALT BOSNIA - Dev Log

Dev Log - SILENT VOID 3 years 8 months ago #3581

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366
"My Levels" za sada, završen.
Ako je igrač u kategoriji "Editor" i klikne na level, može ga obrisati, igrati ili otvoriti putem editora (posebno ponosan na ovu opciju) da nastavi rad na levelu.
Ako je igrač u kategoriji Published, može vidjeti svoje levele, provjeriti koliko je puta level preuzet, "lajkovan" i sl.
Ako je igrač u kategoriji "Downloads" može level obrisati ili igrati, vidjeti statistiku levela.

Govorim za sada, jer planiram u budućnosti ovaj meni proširiti sa novim opcijama ali je ovo dovoljno u ovoj fazi razvoja.

Sljedeće na to-do listi?
"Research Center" meni.
Cijela priča igre je fokusirana na Blue Boxa i njegovu specijalnu agenciju koju on zove SVIA ili Silent Void Intelligence Agency. Kao i svaka agencija, i ova ima svoj centar gdje se razvijaju nove tehnologije. Njen voditelj je kutija koja se zove Glitch Box.

On voli tehnologiju, dobro napisan kod i kafu. Unutar "Research Center" menija, igrač će moći otključavati nove tornjeve, poboljšanja za iste ili čak sastaviti svoj vlastiti od različitih dijelova. Stvari unutar ovog menija će se moći otključavati putem priče uglavnom, dok neki dijelovi putem ostalih načina igranja kao što je editor, random ili custom mode.

Nažalost sadržaj ovog menija neću moći otkrivati ovdje putem slika ali ću izvještavati o progresu.

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Džadž dred, Elfudin

Dev Log - SILENT VOID 3 years 8 months ago #3582

  • Džadž dred
  • Džadž dred's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Objave: 534
  • Thank you received: 258
Zvuči kao da će biti jedna od uvrnutijih indie igara :) Što je dobro, naravno.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Haris Mujkic

Dev Log - SILENT VOID 3 years 8 months ago #3601

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366
Research Center je pri kraju.

Tu su kategorije:
- Towers (lista tornjeva, njihovi opisi)
- Tower Actions (lista akcija koje određenim tornjevima daje nove mogućnosti)
- My Towers (igrač može sastaviti svoj toranj od tri dijela, A. tijelo B. cijev za pucanje i C. metak)

Još je ostalo da se My Towers kategorija malo ispolira i da omogućim da igrač toranj koji je sastavio, koristi u borbi.


Danas sam radio na VHS shaderu koji igri daje CRT interfejs izgled, gdje boje (tačnije R, G, B komponente) malo izlaze iz svog okvira. Još nije završeno ali eto progres je ostvaren. :)
Naravno, biće i opcija da se ovo isključi unutar igre.



The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, Bijeli-Plašt, Elfudin, tux

Dev Log - SILENT VOID 3 years 8 months ago #3603

  • Bijeli-Plašt
  • Bijeli-Plašt's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Nino, btw
  • Objave: 440
  • Thank you received: 397
Ovo polako počinje ličiti na igru! :woohoo: Naravno, mislim na igru za nekoga koji je neupućen u kodiranje i sve ostale tehnikalije. Stručniji ljudi su mogli vidjeti igru i u najranijim postovima, naravno.

Moje (ponovljene) pohvale!
Magic: The Gathering -- Red/Black;
Shadow Era -- Templar Allies;
Hearthstone -- Control Warrior;
to je sve što morate znati.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Serious NERD, Haris Mujkic

Dev Log - SILENT VOID 3 years 8 months ago #3608

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366
Bijeli-Plašt wrote:
Ovo polako počinje ličiti na igru! :woohoo: Naravno, mislim na igru za nekoga koji je ne upućen u kodiranje i sve ostale tehnikalije. Stručniji ljudi su mogli vidjeti igru i u najranijim postovima, naravno.

Moje (ponovljene) pohvale!

Ima tu još posla ali da, upravu si. Posebno kada na kraju dana napravim build i pokrenem je bez silnh alata, samo SILENT VOID, kao igru. Ima tu već materijala za igre. :)

HVALA puno za podršku i lijepe riječi. :)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Bijeli-Plašt

Dev Log - SILENT VOID 3 years 8 months ago #3619

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366
Jučer mi je javljeno da sam konačno postao Sony PlayStation partner (pravo dug proces i puno čekanja).
Što znači da će SILENT VOID, biti na PlayStation Vita konzoli, a kasnije i PlayStation 4, ove 2016. godine.

Sada čekam da mi pošalju Dev Kit, tačnije Vita konzolu, kako bi mogao početi sa portovanjem što prije. Pristup dev stranicama sam dobio već jučer.

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Asko, Serious NERD, Bijeli-Plašt

Dev Log - SILENT VOID 3 years 7 months ago #3621

  • Bijeli-Plašt
  • Bijeli-Plašt's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Nino, btw
  • Objave: 440
  • Thank you received: 397
:woohoo: Wow! A pri tome ne mislim na popularni MMO! Kakve vijesti! :woohoo:

I mislio sam da si uspio dogovoriti nešto sa nekim od velikih imena gaminga, kada si počeo govoriti o novim, uzbudljivim platformama, no ipak sam iznenađen!

Za Vitu, kao sistem, nisam siguran. Moje iskustvo sa handheld konzolama se završilo malo prije 3DS-a, ali bolje se ubaciti i tu ako se već ide na Sony. PS4. s druge strane, siguran sam da će biti plodno tržište. Raširenija je od dvije konzole trenutne generacije, a indie naslovi znaju ponekad napraviti pristojnu pomamu na mrežama!

Još jednom: najveće čestitke! :woohoo:
Magic: The Gathering -- Red/Black;
Shadow Era -- Templar Allies;
Hearthstone -- Control Warrior;
to je sve što morate znati.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Haris Mujkic

Dev Log - SILENT VOID 3 years 7 months ago #3624

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366
Vita (12+ miliona) nije ni blizu prodanih primjeraka kao 3DS (57+ miliona). Ali 12 miliona jedinica širom svijeta je solidno. Kao skroman, one-man studio indie koji još uvijek traži publiku, uzeti makar mali dio tog kolača od 12 miliona jedinica, bilo bi super. :)

Također, mislim da je Vita savršena konzola za SILENT VOID, ako uzmemo u obzir žanr igre, njenu veličinu, gameplay koji se može igrati u manjim i većim količinama i činjenicu da indie igre prolaze dobro.
PS4 je već dokazana zvijer. :)

Hvala puno za podršku Plašt. Stvarno znači. :)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Bijeli-Plašt, Elfudin

Dev Log - SILENT VOID 3 years 5 months ago #3701

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366


Ugradio podršku za slojeve unutar in-game editora. Sloj (Layer) može biti skriven, izbrisan, imenovan ili selektiran kao trenutni. UI Panel koji vidite može biti sklonjen u desnu stranu klikom na tu ikonicu strelice, tako da ne smeta. Za funkciju slojeva u editoru ostaje još nekoliko stvari da se doda:
- Pomjeranje sloja ispod ili iznad.
- Prikazati listu objekata koji pripadaju u sloju.
- Zaključavanje sloja.

Kada završim sa ovim funkcijama gore, onda prelazim na novi panel a to je Object Data Window. Više informacija kada bude funkcija dodana.

Naravno, taj prozor u kojem su prikazani slojevi bi se mogao optimizirati, smanjiti (puno praznog prostora) ali to ostaje za kasnije sesije poliranja. :lol:
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Asko, Serious NERD, Bijeli-Plašt, tux

Dev Log - SILENT VOID 3 years 4 months ago #3732

  • Haris Mujkic
  • Haris Mujkic's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Artist, Game Developer.
  • Objave: 291
  • Thank you received: 366


Ovih dana zauzet razvijanjem novog alata unutar editora. Cutscene alat, koji će omogućiti animiranje kratkih sekvenci koje se mogu koristiti za priču igre, gameplay ili čak za animaciju cijelog levela.

Ideja je jednostavna. Selektiranjem objekta u igri i klikom na +Track, objekat postaje glumac u sekvenci. Svaki glumac mora imati traku da bi mogao nešto raditi unutar sekvence. Nakon što glumac dobije traku, moguće je dodavati ključne frejmove unutar editora.
Traka određuje koju vrstu promjene glumac vrši kroz frejmove. Za sada podržane su četiri vrste trake:
- Position.
- Scale.
- Rotation.
- Property.

Property traka je super zanimljiva. Daje mogućnost da se selektira određena varijabla od objekta glumca u skevenci i ta ista varijabla animira kroz frejmove.
Npr. Frejm 0, nek objekat bude vidljiv. Frejm 333 nek objekat bude nevidljiv. Property traka podržava sljedeće vrste varijabli:
- Brojevi (int, double, float).
- Bool.
- Vektori (Vector2, Vector3).
- Tekst (String).

Također, alat podržava i druge opcije poput: Live pregled sekvence unutar editora, pomjeranje kroz frejmove, pomjeri/obriši ključni frejm, i interpolacija frejmova (6 različitih vrsta interpolacije podržano).

Sve što sam opisao već u potpunosti radi. Alat će dobiti još mnogo novih funkcija, tako da još uvijek nije završen.

The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Asko, Serious NERD, Elfudin
Time to create page: 0.073 seconds